Wednesday, June 4, 2014

Demam Melanda

Harini masuk hari ke 3 aku demam.. tapi demam pelik bila lepas thari sampai malam baru suhu naik tinggi... tak tau kenaper...

esok kalau tak ok lagi kena check darah... MC harini sebab tak larat dah.. tak taular sebab demam jugak ker.. or sebab aku pegi Xfit sakit2 badan..

tetiba conpius sebab aper.. haha... tapi tekak ni memang tak selesa.. mulut penuh ulser. huhuh.. akukan elergic dgn lemon or berries.. so sabtu haritu pegi umah mak su aku.. dia hidang teh o lemon.. ha aper lagi.. melemonlar aku harini kat umah MC.. ahaha. dah tahan 2 hari dah.. tapi tak tahan dah.. kepala aku nie mcm terawang2... mcm tak jejak lantai...

ni duduk rumah rest.. harap2 harini ok.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014