Tuesday, December 10, 2013

Garage 51

minggu lepas ker 2 minggu lepas tak ingat dah sbbnya byk sgt aktiviti nak update sampai tak ingat.. tapi tak jugak habedate2 kan? pemalas aku nie dah sampai tahap yg berbahaya dah.. 

ni aku gagahkan jugak menulis.. cewah.. ayat mcm aku sakit telentang atas katil sepital... kehkeh..

ok2 back to main topic.. garage 51.. naim ajak try kat area sunway pyramid.. siap navi lagi tempat nie..  kebetulan masa tu baru balik dari sunway pyramid.. so naim kata tempat tu dekat2 situ jer.. aper lagi.. navilar.. senang jer nak carik tempat ni.. google, waze semua boleh guna nak carik tempat nie.. 

jom review.. 



sampai2 jer dia akan tuangkan plain water.. rasa air kosonglar kan.. tapi uniknya dia simpan air kosong dlm botol2 kaca mcm botol ubat kat atas ni.. 

aku tak sempat nak ambik gambar dari luar.. tapi kat dlm dia mcm nielar.. garage 51 ni ader kat publika jugak rasanya.. 

aper yg aku boleh cakap kat sini.. interior dia memang unik.. mungkin tu yg menarik perhatian.. tong dram dia boleh buat tempat duduk and almari simpan barang.. kalau kat kampung buat tadah air hujan.. heheh...
  
red velvet dia not bad.. sedap..

budak suka dapat beli spek itam.. tgh malam buta pun sibuk dgn spek dia.. aku takut jatuh tersungkur jer sebab tak nampak jalan sbb gelap.. 

aku punya.. cappucino.. 

daddy firaz punya.. tak ingat plak aper.. 

babycino for kids.. 

tgk cawan dia.. comel jerkan.. sesuai sgt utk kids..



budak yg suka minum coffee.. tapi babycino nie bukan coffee pun.. susu tu dia stim pastu dia taburlar skit2 atas tu mcm serbuk coffee.. sama mcm kat coffee planet.. 


habis ok budak nie minum air tu..pastu siap nak mintak lagi.. dahlar free babycino nie.. nak mintak lagi.. no no no.. enough.. minum air kosong jer..


food.. aku order aper tah.. chicken black pepper.. tak ingat dah nama dia aper.. tapi sedaplar. not bad.. 

order jugak onion ring.. pun sedap.. 


tgk dia dah abiskan babycinno dia.. 


sekali bila dah abis.. aku cakap tak boleh order lagi babycinno tukan.. dia terus cakap kat daddy dia.. kita share ok daddy air ni.. hamboi...pastu terus jer tarik cawan daddy dia..


ko tak tido malam ni siap.. kemain handal lagi hirup coffee daddy dia.. 

overall ok tempat nie.. 

saper2 yg berminat n dekat area sunway or subang.. ni alamat dia.. 

GARAGE 51
51, JALAN PJS 11/9,
BANDAR SUNWAY, 46150
KUALA LUMPUR

3 comments:

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014