Wednesday, November 30, 2011

Restaurant En.Tan...

Malam sebelum akak ipar aku kawin.. family aku pegi makan kat Restoran En.Tan.. dekat sri rampai business park..

Restoran nie Restoran Cina Muslim Kopitiam... aku tau restoran nie dari blog Green Apple..

tak ramai sgt orang.. tp makan bleh tahan.. harga pun ok...


Kat restoran nie.. dia ader corner utk budak2.. so amanlar skit dunia mak pak masa nak makan tu.. masa ambik gambar nie.. addeen n akeef tak sampai lagi.. atas meja tu dia ader sediakan kertas yg dah ader gambar + color pencil.. so budak2 akan leka mewarna while parents semua sibuk makan.. ehehe... good idea...


nampak kain langsir hijau tu?? tu surau.. thump up utk kedai nie...


adeen n akeef dah sampai.. masing2 sibuk mewarna..

aku tak sempat nak ambik gambar makanan sebab sibuk memerhati budak2 nie.. aku dah try Coffee En tan.. sedap...

byklar makanan yg sedap.. mcm arab toast dia pun sedap... chicken porriage, lamb chop, chicken chop with mongolia sause... semua ok.. bleh tahanlar makan kat sini...



tgk waiter kat situ sibuk melayan budak2 nie.. beratur nak ambik color pencil.. eh.. tapi baju kuning tu tak termasuk sekali eh.. eheehe...

akak aku nie memang layaklar jadi cikgu.. tgk... sampai kat umah pun dia yg sibuk melayan budak2 nie.. memang tepatlar profession ko jadi cikgu.... Selamat Pagi Cikgu!!!(gaya ehsan dln upin n ipin)..


ader citer lawak kat sini... nampak anak buah aku yg pakai baju putih n baju angry bird tu?? tu anak akak aku.. Eiman n Harris.. diaorang 2 beradik nie duduk nursery.. bila beratur2 nak ambik color pencil kat waiter kedai nie.. tetiba anak buah aku yg baju putih tu cakap... " cikgu.. cikgu... saya nak satu pencil..." aper lagi gelaklar semua orang.. waiter bangla tu dia panggil cikgu.. ahahah...


Nie owner restaurant.. fokus pada orang lelaki yg blakang tu eh.. bukan yg depan tgh duduk nie.. eheheh.. tak tau nama dia saper.. mungkin En tan lar kot nama dia.. sebab restaurant nie namanya Restaurant En.Tan... takkanlar En. Wong bukak kedai tulis nama En. Tan plak kan???

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014