Monday, January 30, 2012

Congratzz hafiz...

Ok nak cakap congrats kat hafiz AF sebab menang AJL 26..(mcmlar hafiz dgr..hehehe) memang power suara dia.. tapi kesian aku tak bleh nak feel aper dia nyanyi sebab dok teringat kat johan punya lawak... awan nano.. nano.. nano.. ahahaha.. lawak.. saper tgk maharaja lawak taular kot aku cakap pasal aper.. eheh.. dahlar rambut sama..

lagi aku nak tergelak bila herman tino jadi bapak hafiz.. ahahaahhah... mcm sync jer dia punya rambut.. eheheh..


Congratz hafiz...



takyah beli baju mahal2.. dah memang.. kalau vokal dah mantap.. tak kisahlar pakai aper pun..

tetiba aku rasa aku mcm kak pora plak cakap.. giler stalker.. ahahahah.. lupakan..

aku nak citer benda lain nie..

ok bila tgk hafiz 1st time kat af.. tetiba terus teringat kat ex bf aku.. ehehe.. muka sebijik mcm hafiz nie.. cuma bab rambut tu aku tak sure.. sebab rambut ex bf aku nie pendek.. mungkin kalau panjang sama kot dgn rambut hafiz... hhuhu...dia nie senior aku.. giler wei.. masuk sem 1.. abang senior tackle.. ko ader?? ahahahah..

pendekkan citer.. masa 1st time aku kenal dia nie.. masa tu aku tanya nama.. dia cakap nama dia D.. ok.. D.. fine.. mula2 aku ingat nama dia Daud ker.. Daniel ker... iyerlar.. nama2 melayu yg ader D D D..... tapi sekali ko tau aper nama dia?????

Jindi a/l Vian... lar... ambik ko... nak bf sgt...ambik ko yg ader a/l... bukan islam rupanya.. tapi cakap utara skit punya pekat.. muka sebijik mcm melayu... dia nie keturunan dari thailand.. so aderlar a/l.. adoi ai.. dia kalau cakap dgn family dia cakap thai... siap ajar aku cakap thai lagi.. wkakakkaa... serius aku nak gelak...

tapi dia memang baik.. until now pun aku baik lagi dgn dia... naim pun kenallar abang D nie..

tu jer bf yg aku ader sebelum naim.. so sblm kenal dgn naim aku make sure dia memang islam dulu.. ehehe... kang panggil2 naim2.. sekali ader a/l plak.. eheheh. tak aderlar.. lawak jer.. hahaaah....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014