Monday, November 18, 2013

Angan Budak2...

kita masa kecik slalu main masak2 kan.. tapi yg paling suka sekali main keja2.. aku dulu siap ader handbag itam n kasut tinggi mak ngah aku warna putih.. ketak ketuk ketak ketuk.. ke atas ke bawah.. dahlar umah papan.. ader sekali tu mak aku sorok kasut tu sebab tak tahan memekak2 aku ketak ketuk ketak ketuk.. sakit jiwa orang tua tu nak tido tak boleh sebab dgr bunyik kasut aku.. tapi kalau kasut tinggi tak bunyi tak bestkan.. berangan tak abis2.. Pada aku dah stail habis dah tu.. dlm handbag pakai duit saidina.. budget duit byk puluh2 ribu gitu.... tapikan yg herannya aku main sorang2 aku jer....nasib baik sampai hari ni aku normal lagi.. fuhhh...  
paling suka kalau cop2 mcm kat pos ofis tu kan.. tap tap.. ceh ingat dulu keja ofis buat tu jer.. giler suka aku mengecop.. tap tap tap... lagi kuat lagi bagus... 

semalam pegi umah abg aku tgk ibu.. alhamdullillah dah ok byk.. tapi dia still tak braper nak kuat sgtlar.. biasalar ambik masa nak recover.. 

semua tu cerita sampingan jer.. tapi motif entry ni sebenarnya aku nak sharekan gambar kat bawah nie.. aku ambik masa kat umah abg aku.. memang lawak.. dah lama dah anak buah aku nie buat tapi tak sempat nak snap.. so semalam baru sempat nak snap.. tgk jerlar.. 


abg aku ader company rupanya.. giler pejabat dlm bilik sendiri.. aku pun nak mintak keja mcm nie.. pejabat bukan dlm umah tp dlm bilik sendiri.. saper tak nak kan... penat2 terus baring.. tilam kat sebelah.. terus jer landing.. nak2 lagi lepas lunch hour.. fuhh.. nikmat..  
tapi bila dah tulis nombor bilik 1 tu dah mcm klinik pun ader.. conpius jap.. kelinik ker pejabat nie?? siap ader lukis gambar orang lidi lagi.. 

tapi kat bawah nie????? 

<>

<>
<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>


ko mampu sediakan pejabat utk bibik ko?? bibik abg aku siap ader pejabat sendiri lg.. 

tgk orang lidi tu.. bilik sorang k.. maknanya bibik abg aku nie lagi besar pangkat dia sebab dia punya pejabat satu bilik sorang.. abg aku satu bilik 3 orang.. 

sekian "kekreatifan" addeen fitri... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014