Friday, August 23, 2013

Akhirnya berjaya jugak..

akhirnya dapat jugak aku copy gambar kat hp..yeah.. tak taular aper setting yg aku godek tetiba boleh  plak transfer data.. 

ok layan gambar hari raya walaupun dah 2 minggu raya.. hahaahh..


gambar pagi raya.. kerusi umah mak mertua aku nie dia dah tenggelam kat tempat yg aku duduk tu..dahlar aku pendek.. lagi tenggelamlar aku.. cewah.. alasan..


ok try berdiri plak.. haha.. 


eh.. budak sepet ni menyelit plak..ader citer tau pasal tudung aku.. nantilar aku story..


firaz n hana.. hana ni pantang jumpa firaz.. suka giler.. mcm idola dialar..


acu melayan anak2 buah main..

acu wif anak2 buah.. 


kepenatan beraya.. hambik ko.. umah orang pun sedap tido..


petang raya pertama aku balik raya kampung aku.. so activity raya ke 2 adalah nie.. tgk si tembam tu bogel.. siap tutup lagi ting ting dia..  malular tu.. cute jer..


ni dia 6 orang cucu shuhaimi.. semua lelaki.. tgk si fatah kat depan tu.. pakai seluar.. sebab masa gambar sebelum nie dia bogel.. gambar aku semua ada gambar bontot dia..so tak boleh nak upload gambar2 mandi tu.. kelucahan oleh si fatah.. dahlar tembam.. cit..

gambar mcm banyak je.. eheh.. taklar tahun nie raya rasa mcm malas giler nak ambik gambar.. sibuk makan jer. ok bye..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014