Tuesday, June 26, 2012

Project besar tu adalah....

sorry eh.. lama dah tak update blog aku nie...

project besar yg aku cakapkan haritu sebenarnya.. sebenarnya... 

aku buat blog jual batik.. bisness jual batik.. tolong menolong adik beradik...


so far akak aku jual kat tempat dia jer.. kat sekolah dia.. iyerlar orang gomen kan memang kena pakai batik setiap hari khamis.. so memang ader market kat sana... 
kitaorang jual dgn harga murah jer.. sebab akak aku cakap tak bleh jual mahal... nanti riba.. huhu...
kakak aku tak pandai sgt buat2 blog nie.. so dia suruh aku buatkan.. tapi sebenarnya aku pun tak beraper pandai.. tapi at least aku lagi pandai dari dia.. hahah(gelak jahat)... 

so blog utk view blog batik aku dah settle kan lama dah.. nie address blog batik aku..

www.batikadikberadik.blogspot.com

mintak tolong korang war war kan kat kawan2 korang pasal blog nie eh.. 
then bila dah buat blog... akak aku cal lg... suruh bukak page kat FB.. so disebabkan aku nie memang pandai sgtttt pasal FB.. lebih 5 kali aku buat page kat FB tapi tak berjaya.. wakkakak..
tapi aku telah menggunakan tahap kepintaran aku utk bukak FB biasa jer atas nama fazila fazlinda. utk jual batik nie.. so berjaya bukak.. yeaaaa....
tapi tetiba kena locked sebab menyalah gunakan FB..teeeeettt...pandai jugak si mark nie baca bahasa melayu eh.. tau jer aku salah guna FB... huhu..

so aku berusaha jugaklar nak bukak page kat fb.. last2 give up.. tapi nasib baik kawan aku tolong aku bukakkan page.. credit to my friend dayah... akhirnya aku berjaya bukak jugak page kat FB.. *lap air mata dgn towel kecik*...

TADAAAAAAAAA.... 

nielar aku punya pages... so nak mintak tolong korang likes kan pages nie.. sebab tak cukup 30 orang lagi utk aku view insight.. huhuh.. sedihnya.. 


so korang blehlar view page batik nie kat FB.. search jer Batik sisters... so akan keluar.. please..please....please... i beg u... please like my page... 

those yg dah like.. terima kasih byk2 k...

so sekian dulu update aku.. nanti mesti ader lagi update.. *penatlar buat page sampai seminggu baru berjaya..*. hahaha..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014