Tuesday, June 12, 2012

sambungan korang jelous...

walaupun lambat aku nak komen pasal plat WWW1 tu.. tapi nie ringkas jerlar.. kang ader plak yg sakit hati baca aku punya post.. keheheh..


betul x aper aku cakap?? jgn kita pandai2 cakap kalau kita sendiri tak tau kesahihan citer2 tu.. kan .. dah buat dosa kering.. 


tapi oklar.. kalau betul dia pakai duit dia sendiri.. baguslar tu menyumbang pada ekonomi negara... pastu dia letak no tu kat kereta proton.. which is something good.. support barang buatan malaysia.. taklar sakit hati sgtkan.. 


tapi bab yg klakar.. bila citer nie meletop jer.. so ramailar yg buat speculation.. itu lar inilar.. pastu yg buat aku nak gelak tu.. ader plak yg kata zaman pemerintahan sultan johor nie sebelum parameswara lagi.. tak hairanlar diaorang kaya... heheh...dah.. parameswara plak masuk sekali dlm citer WWW1... 


Habis cerita2 sejarah semua masuk.. utk orang yg tak beraper dah cerdik sgt pasal sejarah mcm aku nie.. sengih jerlar bila orang cerita.. kehekh.. yg aku paling ingat pasal sejarah.. jepun masuk nak serang british naik basikal.. tu jer aku ingat.. sebab aku dok terbayang pakai baju askar komunis.. pastu tertunduk2 takut musuh nampak.. tapi kaki kayuh dgn lajunya.. keheh.. comel jer... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014