Wednesday, June 27, 2012

penyakit ker malas...

pagi2 nie sajer nak membebel.. last 2 days aku ade beli buku impiana.. utuk deko rumah.. mahallar jugak.. sebijik tu 12.50.. ker korang rasa murah?? huhu.. tak kira.. pada aku mahallar jugak.. so berkobar 2 nak bawak balik umah baca.. sebab bila selak2 tu.. mcm byk jer benda2 yg interesting yg bleh aku tgk... 

tapikan.....aku memang ader penyakit suka tgk gambar jer... habis dah aku katam buku tu dlm masa sejam.. sebab aku memang tgk gambar jer... tak tau kenaper aku tak suka nak baca aper yg diaorang tulis.. paling2 aku baca pun cuma tajuk2 besar jer... kalau baca newspaper pun mcm tu.. aku akan tgk gambar jer.. kalau betul2 menarik jer baru aku baca.. sbb tu kalau orang tanya.. ko tak baca ker tadi masa ko tgk paper??? of course aku tak baca sebab aku tgk gambar jer.. heheh..

sebab tu aku memang jarang beli paper or magazine... sebab aku memang akan tgk gambar jer.. so mcm membazir jerkan.. orang baca paper sebab nak dapat info.. tapi aku tgk gambar jer.. nie penyakit ker memang sifat malas??? tolong jawab.. 

so pasal magazine impiana yg aku beli 2 hari lepas.. bila duduk kat ofis nie.. tetiba teringat kat buku impiana tu.. aku rasa mcm rugi jer aku tak baca.. so balik nie aku akan berusaha membaca setiap patah perkataan.. 

pastukan dlm magazine... kadang2 ader resepi kan?? so tgk tu memang seleralar.. tapi nak masak tak tau...sebab????  aku tgk gambar jer.. cara2 masak semua aku tak baca.. mcm manerlar aku nak tau masak benda alah tu mcm maner.. sebab tu sampai skang nie aku tak pandai2 masak.. ahahaha.. 
korang ader ker penyakit mcm aku nie??? tolong jawab skit wei.. nak tgk aku nie normal ker tak normal.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014