Wednesday, September 12, 2012

New I phone..

aku tak taular aper kena dgn fon aku semalam.. tetiba gambar2 yg aku ambik start sebelum raya until semalam.. semua tak ader.. aper kegilar hp aku nie.. baru jer semalam kawan aku cakap I phone 5 nak kluar lagi sehari dua nie.. tetiba buat hal plak hp aku.. eh..

aku cucuk USB i phone kat computer sbb nak charge..tetiba semua gambar hilang.. bengong tullar.. aku carik2 memang tak ader dah.. tak taular naper n aper reasonnya.. nasib baik kebanyakan gambar aku dah masukkan dlm FB n instagram.. kalau tak lagilar aku sakit hati.. sebab gambar tu tak sempat nak transfer lagi.. 

talking about my exam last saturday.. hmm.. nampak mcm repeat jer.. (sambil mencebik..) susah skit.. mula2 bukak 1st page.. ader 5 questions.. wah.. muka berseri2 jer sebab boleh jawab dgn lajunya.. sekali bukak jer 2nd page.. terus mcm.. aper kebendalar soalan nie mencarut.. selak lagi sampai page 3, 4,5... eh.. byknya soalan nie mencarut.. wakakkaka... aku tak tau soalan tu pasal aper.. tapi aku ader pelampung bila adernya ABC.. ahaha... buat nombor kat pemadam.. A-D.. silalar lambung pemadam anda.. kita tgk.. saper yg kenaaaa.... sakit hati tgk soalan.. bengong.. kalau aku fail.. memang aku repeat April next year.. mcm haram soalan dia.. tetiba nak emo... 

oklar lagi 3 minggu result keluar.. tgk jerlar pass ker tak.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014