Wednesday, January 5, 2011

My Birthday..

Sorrylar sebab dah lama tak update.. cuti panjang..

So on 27th December aritu bufday aku and 26th tu my anniversary.. celebrate kat umah jer sebab firaz demam tak elok lagi.. sedih jugaklar.. sebab slalunya budfay aku mesti celebrate.. mesti potong kek.. nie mcm tak ader paper jer.. sebelum kawin family aku mesti buat something.. nie mcm biasa jer... nak kluar tak bleh.. sebab firaz plak demam.. tapi happy jugak.. sebab ramai yg wish bufday kat Facebook, email,sms and verbally..

Naim belikan kek velvet... special punya.. officemate dia buatkan.. x ader jual kat kedai k..


nie kad from naim n Firaz...





Thanks D n Iyaz....

masa kat A famosa.. family aku dah bagi in advanced hadiah aku.. ehehe.. masa tu terharu jugaklar.. poyo jer.. padahal masa tu baru 24hb.. eheheh.. tgk aper diaorang bagi kat aku..

ARIANI K... sajer caps kan.. ehehe)...



nie dari mak aku..


nie kakak aku bagi...



nie naim bagi.. tambah dgn kain cotton.. dia kata suka tgk aku pakai cotton..

Dah bagi tudung tu.. paham2 lar yer.. (ayat mak aku).. ahah...




Morning 27th tu.. Farah n Nahar anta kat aku buah.. siap nyanyi lagi tau...

from.. Nahar, Farah, Dzu, Zana, Dayah, kak ton, Kak eda, Kak Rab, Kak ema, Baida n Kak Kelah.. thanks A lot k.. Sayang korang.... huhu...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014