Thursday, March 7, 2013

Genting highlands

saper baca aku punya blog 2 3 post yg lepas.. aku dok emo pasal lahad datu.. arghhhh sakit jiwa aku baca komen masing2 dlm FB.. tak abis2 masing2 tunjuk kepandaian.. ok stop about it.. al fatihah sekali lagi utk yg dah pergi.. sebak tgk gambar2 masa pengkebumian wira2 negara.. so aku tak nak ulas lebih2 lagi dah.. perasaaan aku.. jadi mcm tak stabil dah n emosi giler aku bila ckp pasal lahad datu ni..

so citer lainlar.. 

 last weekend aku pegi genting.. sajer jer.. tak tau nak buat aper.. n naim memang tak penah pegi.. so naik jerlar.. dari umah aku kejap jer dlm 30-40 mcm tular dah sampai atas..


ni masa on d way nak pegi..  layankan ader gambar2 kat bawah nie.. sgtlar skit sebab aku tak ader perasaan mcm nak ambik gambar.. terlupa sebenarnya.. heheh..


bg gambar dekat skit.. 




edited picture...




budak malas nak jalan.. sepanjang masa nak berstroller.. 

sejuk masa aku kat sana even dah kul 12 thari.. so 1time pegi ni rikki2 jer dulu.. lepas ni dah tau dah nak buat per.. so tunggu aku pegi for 2nd time.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014