Monday, May 27, 2013

Renovation: Part 4

nak update skit pasal wallpaper.. aku pasang wall paper skit kat hall.. tak plan pun.. ingat nak cat jer.. masa jalan2 kat homedec haritu.. tgk ader wallpaper murah.. terus jer beli.. pastu beli meja makan jugak.. aderlar 2-3 benda aku beli lagi.. tapi kecik2lar benda2 tu semua..


ni dinding asal.. sebelum letak wallpaper..


diaorang dah start buat keja..


tampal mana2 yg tak rata dulu..


datang 2 orang.. tapi dia nie yg buat keja.. teror giler.. sap sap sap.. siap...


tgk kejap jer dah nak siap..


dah siap.. (intonasi mcm kak ros upin ipin..)


ni kalau malam... wallpaper aku pilih yg simple jer.. corak dia kalau dari dekat baru nampak.. kalau ambik gambar mcm nie memang nampak kosong jer..


meja makan plak.. ni sebelum letak meja makan..


tadaaaa.. meja makan dah sampai.. simple jer meja makan aku..

nie gambar dari luar umah.. lepas nie tak ader lg dah gambar umah.. maleh dah den nak naip..


before: lagi seminggu nak masuk.. 



nie dah seminggu masuk.. auto gate tu lagi 2 hari nak masuk baru siap.. 

ok sekian utk entry rumah aku k.. 

mana2 yg tak sempat nak citer or masukkan dlm blog mintak maaf byk2.. sebab memnag tak ader masa skang nie.. umah plak dah tak ader wifi..balik pun dah lambat.. huhu.. 

lepas nie aku citer pasal my journey from Shah alam to KL.. cewah.. journey wei.. journey.. ko ado? ahahah.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014