Friday, May 31, 2013

Trajedi dlm komuter part 1

Ok sebab boleh live update dari dlm komuter.. So aku nak citer skit... Ko penah nampak org pakai baju keja dlm komuter?? Haaa.. Aku ada.. Mamat sebelah ni naik train dgn berpeluh2nya.. Pakai baju pagoda jer.. Duduk sebelah aku.. Kat tgn ada beg sandang tu.. Tgn sebelah lg baju keja.. Aku x taular kalau dia baru balik jogging ker aper ker.. Bau yg allah.. Bau peluh masam..

Aku wechat naim suruh anjak skit.. Pastu train tgh jalan.. Eh boleh plak berdiri sambil pusingkan baju dia..mcm libas kebelakang.. Pastu sarung.. Amboi konon2 mm james bond plak.. Tapi bau ya ampunnn... Pastu sarung baju mcm kat umah eh.. Butang2 baju n duduk balik.. Hoho.. Ko mampu.. Buat komuter mcm kat umah ko.. Hahaha.. Org x ada yg berdiri lg tp tempat duduk penuhlar...

Masa dia berdiri semua org pandang dia.. Tp dia buat x tau jer.. Hahaha.. Skang ni aku tgh menahan bau yg sangatttt "harum"... Ok skang ni budak ni tgh korek idung... Waaaaa.. Dugaan hari jemaat..

Ok skabg ni dia bukak kasut plak.. Sapu ubat gatal kat kaki..

Tetiba nak nanyi lagu ni.. Inilar nasib diriku yg malang... Oh tuhan.... Waaaa.. Nasib aperlar aku harini.. Korang gelak.. Gelak..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014