Sunday, July 20, 2014

Grease CheeseSteak

Harini Berbuka dekat luar.. Naim ader reunion kawan2 sekolah dia.. kebetulan kawan sekolah dia ader bukak restoran kat area shah alam... so diaorang buat kat restoran kawan naim tu jer.. 

kedai dia kat shah alam seksyen 13..  belakang tesco shah alam n area pusat akuatik shah alam..


ni menu2 dia.. no bad.. air dia memang sedap n aku rasa payah nak dapat kat mana... special gitew..


sini memang cash only.. order kat kaunter.. bayar n duduk... nanti makanan akan dia hantar.. 


ni dia punya interior.. simple n santai... 



orang dah start ramai dah.. 


ni menu yg aku makan.. bacon aper nama dia tak ingat dah... tapi sedap.. aku pakai sudu dgn garfu.. sebabnya bukan omputeh.. tapi aku rasa rugi bila sos or isi dia melimpah.. so pakai sudu boleh kaut semua.. yum yum..


ni sandwich dia.. walaupun kornag nampak wedges dia itam mcm tu... tapi sedap wa cakap lu... 


ni naim punya.. aku pakai snap jer.. segan sebab kawan sekolah dia ader ramai... aku kan pemalu.. pui...


bila jumpa kawan sekolah.. aku pun dia tak heran dah.. hehe..


firaz suka nachos n dip dia.. sedap... kat sini ader jugak nachos spicy.. tapi aku tak order yg tu sebab nanti firaz tak boleh makan... yg spicy tu nampak menarik jugak.. telan air liur jer bila tgk orang order.. takper2 repeat nanti kita order yg tu... 



air ni memang terbaik... mula2 order satu jer..  eksyen tak nak minum air gas kononnnnnnnnn.. sekali dah rasa.. mintak satu lagi... ni yg order kemudian.. patutnya dia serve dlm glass mcm kat bawah nie.. tapi sebab waktu berbuka ni restoran dia full house.. so agaknya glass kehabisan.. huhu..ader yg tunggu2 kat luar tak dpat masuk pun ader..  



sebelah kiri tu sepatutnya gelas dia.. yg sebelah kanan tu utk plain water.. pun habis jugak satu botol tu.. hehe...

kalau saper2 nak cuba bolehlar pegi kat sini.. memang different dari restoran western yg lain.. 

aku tak tau address sebenar dia.. tapi korang masuk jer simpang antara tesco shah alam n pusat akuatik.....kat traffic light tu turn right.. kalau left ke pusat akuatik.. then lepas jer selekoh tu pandang kanan.. nanti nampak kedai dia color merah... dekat jer dgn tesco shah alam tu.. senang jer nak carik...

yg bestnya kedai nie.. parking dia memang byk.. tak yah risaular parking tak ader... kalau waktu berbuka mcm nie.. maghrib.. jgn risau nak solat kat mana.. tempat solat pun ader.. so aper lagi.. pegilar try k... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014