Friday, June 19, 2015

1st Ramadhan 2015

Alhamdulillah semalam aku berjaya habiskan puasa utk hari pertama.. tak ader rasa penat sgt.. tak ader rasa haus sgt.. tuhan permudahkan segalanyer.. alhamdulillah sekali lagi.. sebabnyer masa firaz aku x mampu nak puasa.. huhu.. sebab masa tu baru 2-3 bulan.. aku mabuk teruk.. 

tapi yg 2nd nie nak masuk 7 bulan baru bulan puasa menjelma.. so alhamdulillah semua dah stabil dan in shaa allah boleh puasa mcm biasa.. harap2 boleh puasa penuh tahun nie.. 

tapiii masa berbuka semalam.. tgh2 makan.. dah setengah dah.. aku rasa mcm nak membuak.. OMG.. terus bangun pegi dapur.. berdiri lama kat dapur.. sekali ha ko.. berlambak muntah.. memang tak boleh tahan2 punya.. habis kluar semua yg aku makan.. agaknyer angin.. menolak balik... nasib sempat masuk toilet... 

tukar baju semua, rest sekejap pastu sambung makan balik.. tapi makan nasik dgn ayam goreng jer.. agaknyer tak boleh makan yg pedas2 kot... selera besar.. nak makan siput sedut.. haha... hambik ko.. berlambak kluar.. 

makan nasik skit.. pastu makan roti letak kaya 2 keping.. kenyang.. 

harini masih lagi meneruskan perjuangan.. harap2 berjaya.. aminnnn

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014