Wednesday, July 1, 2015

7 months...

alhamdulillah aku dah masuk 7 bulan dah... minggu ni nak masuk minggu ker 29 in shaa allah.. tapi bukan nak citer minggu tu.. nak citer pasal baju.. aku sampai sekarang nie baju pregnant memang tak beli2 lagi.. masih boleh pakai baju kerja mcm biasa.. baju kurung pun sama.. tapi pagi tadi aku sarung baju kurung mcm harapan nak pakai lagi sekali tak der dah.. mcm dah nak sendat.. huhu.. tapi baju kerja ader lagi yg boleh pakai.. 
ramai orang tak perasan yg aku pregnant.. sebab agaknyer badan pun sebelum pregnant memang dah sihat walafiatkan.. haha.. so aku pregnant nie ramai yg tak perasan.. tapi memang dari firaz pun aku kalau pregnant perut memang tak nampak sgt.. pandai main nyorok2.. haha..

bila dah masuk 5 bulan hari2 mesti ader orang tegur.. tak nampak pun perut aku.. tu bagi yg taular aku pregnant.. tapi yg tak tau.. selamba jer ader sekali tu kawan aku tegur.. ko kenaper aku tgk makin lama makin gemuk nie.. helloo.... memanglar aku nampak gemuk... aku tgh pregnant 5 bulan hokey... memang start dari 5 bulan tu sampailar sekarang mesti hari2 ada orang tegur.... keciknyer perut... 

tapi percayalar walaupun kecik.. aku dah rasa sengkak dah ni.. nak bangun dari katil pun payah.. mesti nak kena mintak tolong naim tarikkan.. mungkin aku pakai baju longgar2 so orang tak nampak sgt perut aku... 

lagi satu bila dah masuk 7 bulan nie.. kejap2 nak kencing.. kejap2 nak kencing.. tapi bila pegi jer toilet.. alahai skit jer kencing.. 

ingat weekend ni nak pegi beli baju pregnantlar.. sebab naim kata aku asyik dok ulang baju yg sama jer.. haha.. iyerlar dah tinggal 2 bulan lebih jer lagi.. mcm tak berbaloi nak beli baju baru.. nanti lepas nie tak tau lar bila plak nak pregnant lagi kan? 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014