Thursday, June 9, 2016

Firaz dengan pe'el2 nyer..

haha.. tajuk aku kan? skang ni firaz memang ader penyakit suka ambik gambar dgn mcm2 action... kadang2 geram jer aku tgk.. dah kena cubit baru dia nak buat elok.. kalau tak suka buat mcm2 action.. mcm2 muka.. geram jer aku... ko tgk jerlar gambar kat bawah nie.. orang nismilan kata JOBO.. Jobo nie maksud dia mcm mengada2 + poyo... lebih kuranglar.. tak tau nak describe mcm maner.. 

ko tgk muka dia ambik gambar...

ni dia kembangkan idung dia.. 

jelir lidah plak.. ni memang mcm favourite post dia skang nie.. 

nganga plak.. 

ni still ok sebab dia buat action yg consider ok...

ni konon2 tgh gigit... geram jer aku tgk..

ni peel baru.. dia boleh julingkan mata dia.. memang kena cubit dgn aku.. 

ko tgk .. ambik gambar family dia boleh buat kaki mcm tu.. aku dah marah.. baru dia berdiri elok2..  selalu buat mak kau ijau tau... firaz firaz... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014