Saturday, May 28, 2011

serang KLCC...

Minggu lepas.. budak2 nie ajak pegi KLCC.. so aku on jer.. mcm biasa.. kluar awal skit.. buat keja jahat.. hahaahaa( gelak dgn kuatnya)..


Pegi Bata(pegi klcc masuk bata.. aper class??..ahahhah) beli kasut kat situ.. pastu terus masuk kat UNIQLO.. hmm.. baju2 dia.. merapu jer byk.. saiz plak semua saiz orang2 "gemuk".. orang yg badan "ideal" mcm aku nie.. memang harapanlar.. pastu harga pun.. tak padan dgn baju.. yg simple2 tu RM99 hengget.. melampau.. tapikan.. kat KL double C (ayat dzu).... what do u expect kan?... mestilar baju kena mahal2..


Pastu carik tempat nak makan.. malas nak jalan jauh(alasan jer) so makan kat sini jer..


nie tempat orang kaya nie.. aku pirst time makan kat sini nie..



so view lar menu.. dgn penuh eksyennya aku n lain2 pun viewlar menu.. dah katam braper kali dah.. aku still tak tau nak order aper.. wakakak.. (apakah maksud tersiratnya murid2?)


last2 aku tanya pada yg pakar.. kak eda.. dia byk kali dah datang kat sini.. barular ader idea nak order aper..


nie order2 kitaorang..


aku: LASAGNA(nama aper dia tulis kat menu aku tak sure.. aku tau lasagna jer...)


perbezaaan sebelum dah sesudah(tetiba teringat lagu senario)... ehehe..




Nahar... Fish n Chip..




Farah... spaggeti..


aku sempat ambik gambar SEDANG jer.. ahaha.. tak ader sebelum n sesudah.. sebab tak sompek..




Kak eda: Salad n..




Nasi Lemak...




gambar selepas aku tak sompek nak ambik.. mamat waiter tu dah angkat dulu pinggan kak eda..


Pastu muka budak2 yg makan makanan orang kaya.. ahahahahah..




haa.. ader muka orang kaya takkkk?????? ahahhahhah.....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014