Wednesday, May 25, 2011

teringat...

bila duduk2 kat ofis nie.. tetiba teringat benda2 klakar yg penah jadi dlm hidup aku..

citer 1 :

nie jadi masa aku kat matrik...

masa tu aku nak beli burger.. biasalar aku kan memang blur2 skit.. abang tu aku rasa nak buat lawak.. tapi aku masa tu not in mood nak buat2 lawak nie...

aku dah order... dlm pada takder2 mood tu.. sempat lagi pesan kat abang tu.. mayonis tahap melampau eh bang.. wakakakak..

pastu abang tu standardlar.. mesti cakap.. SIAP!!... padahal baru nak potong roti kot..

aku pun mcm biasa pegilar bayar kat kaunter..

aku :bang.. burger daging 2.. (sambil ulur duit)

abang kaunter : daging braper kilo?

aku: aper?? (muka confius)

abang kaunter: daging braper kilo? (sambil sengih2)

aku: (buat muka blur).. tak paham.. tak paham...

masa tu mesti abang tu rasa nak hempuk jer aku..

ahahaha.. paham? ker tak paham lawak aku...

hahahahaha.. gelak lagi.. eheheh.. korang tak paham nasiblar.. yg penting aku paham n setiap kali aku ingat jer citer tu.. aku mesti gelak.. eheheh..

citer no 2 menyusul di episod yg lain ok..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014