Monday, May 30, 2011

Anak Daddy...

Nie Citer pasal si kecik nie.. skang bila dah besar nie.. memang nak dgn daddy jer.. aku nie pilihan no 2 k.. kalau dia nangis ker bangun tido ker.. kalau tak nampak daddy dia takper.. konon mcm akular yg bertahta dihati.. tapi bila nampak jer daddy dia.. terus melompat nak pegi kat daddy..

Ader sekali tu.. bangun tido pagi2 jer nangis nak pegi kat daddy.. padahal tempat tido dia kat tepi aku.. kira aku tido tgh2lar.. dia bleh tau dlm nangis2 tu langkah aku pegi kat daddy dia.. menyiarap kat atas daddy dia nak suruh daddy dia bawak dia kluar..

Naim cakap kat aku.. mi bawaklar firaz kluar jap.. D nak tido kejap.. aku bawaklar dia kluar.. ko tau.. dia bleh masuk bilik balik.. sambil jalan tu nangis2.. masuk bilik.. panjat katil.. menyiarap atas daddy dia.. nak suruh daddy dia jugak bawak dia kluar.. tak dapatlar daddy dia nak rehat.. kenalar bawak dia kluar.. daddy bawak kluar baru senyap.. geram aku..




Nak tgk gambar dgn daddy jer..


Tgklar gambar nie.. kemain lagi melawa.. sebijik mcm Daddy dia.. memanglar anak daddy..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014