Monday, September 12, 2011

Buah Hati Mummy n Daddy...

Bila tgk gambar2 lama firaz.. tgk dia membesar.. rasa seronok jadi mother n father nie... of cozlar ader kadang2 tu rasa mcm penat.. letih.. marah.. but all of that feelings make me feel happy to be a mother...



2 HARI SEBELUM BERSALIN..


Masa mengandung.. memang aku paling teruk antara kawan2 aku yg pregnant.. Na yg baju purple tu pun pregnant jugak masa ni... dgn mabuk n muntah the whole day.. sampai lembik dah aku.. sampailar nak bersalin.. aku tak bleh makan byk.. tak ader selera makan langsung... bau tu nak muntah.. bau nie nak muntah.. no wonder.. masa pregnant tu berat aku naik 7 kg jer... tapi lepas bersalin... berat aku naik dgn jayanya.. ahahahaha...



MASA LAHIR...


Masa nie mata memang tak nak bukak langsung..



1st Time aku dapat riba anak sendiri... rasa mcm tak percaya dah ader anak.. masa nie muka firaz pun bengkak lagi..



2 WEEKS....


masa nie tgk.. bibir, muka semua hitam.. dekat hospital lg masa nie.. kena duduk bawah lampu 2 hari...



1 MONTH...


baju pun lagi besar dari tuannya...



2 MONTHS...


dah bulat dah...



3 MONTHS..


dah pandai main + gelak2...



3 MONTHS..


Masuk hospital.. kena viral fever... cian dia..



4 MONTHS...


bulat...



5 MONTHS...


1st Hari Raya for Firaz.... songkok tinggi tak tahan.. ehehe...



5 MONTHS..


baru bleh duduk dlm car seat.. rambut tegak...



6 MONTHS...


geram tgk kaki dia.. tembam...



7 MONTHS..


dah bleh duduk dlm baby seat dah.. kat sogo dgn mak long n arwah atok.. makan kat secret recepi .. tunggu daddy datang..



8 MONTHS..


nampak besar dah..



9 MONTHS...


duduk car seat dlm keta papa...



10 MONTHS....


daddy dia dah start dah beli baju sama dgn firaz...



11 MONTHS..


firaz dah pandai jalan...



1 YEAR....


Birthday 1st for Firaz....



1 YEAR N 1 MONTH....


1st time Firaz jumpa Nek Long...



1YEAR N 2 MOTNHS...


Budak yg dah pandai bergaya..



1 YEAR N 3 MOTNHS...


dah besar dah anak mummy..



1 YEAR AND 4 MOTNHS..


Dah makin ligat.. abis semua benda nak panjat...



NOW.. 1 YEAR AND 5 MOTNHS...


(Nie jer latest picture yg aku ader.. sebab aku tak transfer lagi gambar2 lain...eheheh.. gambar raya pun tak sempat nak save kat akak ipar aku.. )


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014