Wednesday, September 28, 2011

bahana sakit mulut..

harini demam plak.. adoi ai... mengapa nie pun...

aku tak tau aper silapnya.. tetiba lelangit aku mcm melepur.. tau MELEPUR??? aku tak sure nie perkataan orang nogori ker perkataan yg ibu aku slalu guna ker.. atau memang umum orang guna perkataan nie..

pada yg tak tau aper melepur tu.. makno eh... mcm............ melecur.. yup.. melecur.. bayangkan.. lelangit aku melecur.. n half of my lelangit tu.. bengkak sampai sakit semua gusi n gigi aku..

so for this last 2-3 days.. aku memang tak makan sgt.. sebabnya.. aku tak bleh makan.. bila nak makan.. masa kita mengunyah tu.. mesti kena kat lelangit kan... lainlar kalau korang makan.. terus telan jer.. ehehe..

hari isnin petang hari tu..dah rasa mcm nk demam.. tapi bila nak malam tu mcm ok.. so aku ingat dah oklar... tapi petang semalam.. masa nak jemput naim.. masa tu rasa mata dah panas...

aper lagi.. malam tu.. selimut 2 lapis.. comforter + selimut biasa.. pakai tracksuit.. pun still sejuk.. lepas makan panadol.. baru rasa lega skit..

pagi tadi anta naim pegi keja kat lrt jer.. tapi masa on d way balik tu(pegi naim drive).. aku rasa steering keta mcm berat giler... tak taular aper sebabnya.. mungkin badan aku lemah sgt kot.. sebab tak makan sgt semalam..

naim pesan.. sampai umah.. buat milo... makan roti.. pastu suruh aku tido... bila dah tido tu.. memang tido tak sedar dirilar..

sedar2 adik ipar aku cal.. ajak pegi beli kain utk kenduri kak ya nanti.. mula2 rasa mcm nak pegi.. bagus jgk jalan.. exercise skit.. tapi bila bangun tu.. pandang lantai.. rasa lantai berombak2..baring balik..msg adik ipar aku.. pesan suruh belikan jer kain utk aku..

lepas dah 15 menet mcm tu.. bangun balik.. terus pegi mandi.. basuh kepala semua.. baru rasa lega....

demam mcm dah kurang.. tapi takut petang karang datang balik plak.. tapi harap2 taklar...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014