Tuesday, September 20, 2011

Refund voucher..

Pagi tadi tetiba aku teringat.. dlm bulan 6 haritu.. aku ader beli voucher kat Milk A Deal utk outdoor photoshoot.. memang murah.. 75% less.. kat Milk A Deal.. mana yg tak murah.. kena rajin bukak n tgk jer..

memandangkan aku punya voucher tu will expired on 7 october nie..( baru nak gelabah).. aku try cal pagi nie nak set time utk photoshoot tu.. tetiba orang tu kata.. dia dah fully booked n waiting list pun dah penuh.. whatttttt???? waiting list pun bleh penuh???? giler kencang bisnes ko..

Photograper :soli eh miss.. i sudah penuhlar..

aku: ooo.. so mcm maner? (dgn lemah lembut hokey..)

photograper : ayo miss.. i pun mau tolong u.. tapi i punya waiting list pun sudah penuh...

aku: oklar.. mcm maner nak buat nie...

photograper: u cal itu milk a deal.. kasi suruh diorang refund u punya duit...

so aku pun callar customer services milk a deal.. diaorang suruh email mintak refund..

aku email.. terus diaorang jawab.. tak surelar memang dioarang efficient ker atau memang tak bz.. ehehe.. diaaorang refund in milk a deal voucher..

tapi aku email balik mintak refund in cash... diaorang reply kata ok.. so dah settle dah...

senang giler deal dgn milk a deal nie... tak cerewet.. sebab ader separuh orang nie.. bila nak suruh kita beli kemain lagi... lembut gigi dari lidah.. tapi bila mintak refund... Ya Allah.. payah giler.. mcm2 alasan.. tu ok lagi.. ader yg lagi tragis.. bila cal jer.. Nombor yg anda dial telah ditamatkan perkhidmatan.... teeeetttttttt........ berasap kepala... masa tu aku rasa kalau bagi batu bata 3-4 bijik pun gerenti korang bleh karate batu tu kasi terbelah.. ahahahahh... (tinggi plak imiginasi aku.. ehhehe)...

so.. within 14 working days aku akan dapat refund balik aku punya duit.. eheheh...suka.. suka...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014