Friday, February 10, 2012

RA_RA team...

last 2-3 weeks ago.. on 19 January kalau tak silap...ader buat bright ideas kat maybank..


benda nie terbuka kat semua staff maybank.. nie mcm contest utk expresskan idea kita.. so kena lepas few roundlar.. so kalau terpilih blehlar masuk final 5 or 6....kena present depan top management... mcm gameshow... held every quarter.. so kawan satu dept kitaorang nie dapat masuk... idea by FENDI and presented by FENDI and AIMI...

aku respect giler orang yg berani nak present2 depan orang ramai nie.. relax jer aku tgk fendi n aimi.. kalau aku.. mengeletar lutut.. present plak depan PCEO and top management...

diaorang setup ala2 gameshow.. so.......... kenalar ader RARA team utk memekakkan suasana.. eheheh...



nie presenter kita.. FENDI and AIMI... idea diaorang is "MARRIAGE PLAN"...

go.. go.. marriage plan!!!


aku tak taular mcm maner aku bleh masuk menari2 nie.. padahal sepanjang umur aku memang tak penah nak menari2 semua.. bila tgk video aku menari...lagi nak tergelak.. mcm haram... ok.. gelakkan diri sendiri... hehehe...


lelaki2 yg masuk RARA.. lawak gak budak2 nie.. ramai mcm kayu... kehkeh...(kutuk orang mcm kayu... aku???kehkeh)


utk nampakkan kita nie bersungguh2 utk RARA.. so conteng2 muka skit..baru nampak mcm red indian... tapi conteng mestilar mcm comel2.. heheh.. so lukis bunga.. kahkah... eh lupa nak bagitau.. kitaorang buat tarian ala2 red indian.. tapi mula2 aku ingat menari orang asli..heheh... asal boleh jer aku..

bila mcm nie.. tetiba teringat masa tadika dulu... masuk menari2.. cikgu pakai2 semua accessories.. comel jer.. tapi bila dah tua2 pakai mcm nie.... rasa mcm..... ok full stop.. jawab sendiri dlm hati..


that day.. ader 6 team utk RARA.... hahah.. teror x teror kitaornag.. memang tau.. champion... tgk2... masing2 beratur nak ambik hadiah.. voucher starbucks... sebijik mcm budak tadika naik pentas.... comel jer...

tapi fendi dapat no 4.. cian dia.. takper2.. al least dia dah masuk top 6 + bleh present depan PCEO lagi...

oppss lupa.. kebetulan hari gameshow nie sama plak dgn birthday PCEO.. so kitaorang nyanyi lagi happy birthday version CNY.. hehehe.. agaknya sebab tu kitaorang menang... bodek kena lebih...

"SELAMAT HARI JADI, KEPADA DATO SERI,
SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI"

"SELAMAT HARI JADI.. SELAMAT HARI JADI"

(nyanyi version CNY)


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014