Monday, February 20, 2012

Recorder putih ker itam???

Pagi tadi tgh borak2 tetiba terbukak plak cerita zaman sekolah2 dulu.. korang ingat lagi x gambar kat bawah nie?????


masa sekolah rendah.. benda nie mcm benda wajib ader.. masuk class muzik jer mesti belajar main benda alah nie...

saper2 tak mampu nak beli.. bleh pinjam sekolah punya... aku ader aku punya sendiri.. kongsi dgn abang aku...

korang ingat tak dulu.. kalau pakai yg sekolah punya.. giler busuk.. ahahh.. mana taknyer.. bercampur2 air liur masing2.. nak2 plak yg tak pandai tiup tu.. menyembur2 air liur kat dlm tu..

pastu lepas jer class.. kena take turn saper2 yg pakai sekolah punya kena pegi basuh.. wakkakak... nampak na penuh air liur kat dlm tu.. sebab tu kena basuh..

tapikan... walaupun basuh tapi still busuk wei Recorder tu.. ader kawan aku tu.. buat teori sesat.. dia kata jgn pakai yg color itam.. sebab budak india suka pakai yg color itam... sebab tu recorder color itam busuk skit dari yg putih.. hahah*gelak guling2*.. kawan aku tu akan guna yg color putih jer.. ahahhah...

tapi masa tu percaya wei.. padahal sama jer tahap kebusukan dia.. ahahaha....

nasib baik aku pakai aku punya... terpelihara dari bau busuk.. hehe...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014