Wednesday, February 29, 2012

IBU n FB...

awal bulan 2 haritu mak aku beli ipad... canggih tak mak aku??? kebetulan masa tu aku cuti 5 hari pulak.. memang ader kat palong.. masa tular aku bagi tutorial kat mak aku mcm maner nak guna ipad.. so aku bukakkan dia FB account.. sebab dia kata nak carik kawan2 lama dia...

of courselar dia mcm tak bleh nak catchup semua kan.. so aku cakap kat dia.. takper.. ibu tekan jer aper2... bukan tak pandai bacapun.. jgn takut.. click jer mana2 bleh click.. bila kita byk explore.. baru byk kita tau.. so dia kata takper2.. nanti dia cuba...

tetiba masa aku tgk2 FB minggu lepas.. tetiba ternampak nie...


Mak aku update status wei.....

yg bawah sekali tu.. 1st update dia kat FB... wah kemain lagi... siap check in wei...

bila aku cal tanya.. ibu update FB ker?? dia cakap.. ader kluar eh aku update??

lepas aku cakap ader jer ..dan2 dia update lagi.. yg atas tu update 2nd dia... kemain lagi mak aku..
part nie aku tak tahan...


bila aku update jer status aku... dia terus comment wei.... tgk aper dia comment...

ader satu pagi tu.. akak ipar aku letaklar dlm FB gambar jem nak pegi keja.. petang masa aku cal dia tu.. dia tanya... pagi tadi abang ko jem eh nak pegi keja?? mula2 aku mcm pelik mcm maner dia tau.. sebab abang aku akan cal malam2 selalunya.. nie petang dah tau dah abang aku jam pagi tadi.. rupa2nya dia baca FB akak ipar aku.. kehkeh... bahaya nie.. tak bleh update sesuka hati.. ahahaha..



tgk gambar kat atas nie...mak aku likes Gosip Artis Malaysia.. wah...

bila aku cal tanya dia naper likes gosip artis malaysia... dia kata entah.. tertekanlar tu.. ko suruh aku jgn takut click.. aku clicklar.... tetttttttttt.... fineeeee.......... bertindak mengikut arahan....

lagi satu yg buat aku nak tergelak... kalau ada orang nak friends dgn dia...dia cakap kat aku.. dia tekan "not now".. selamba mak aku reject orang nak kawan dgn dia.. ahahaha...

pastu aku suruhlar dia friend dgn akak ipar aku n aderlar budak2 dekat umah aku kat kampung tu.. dia kata nantilar bila aku dah pk aper aku nak borak dgn diaorang baru aku friend dgn diaorang.... ahahahah.. aku nak marah ker nak gelak..sebab dia pk kalau dah friend tu kena borak hari2... ahaha..

jenuh plak aku nak explain kat dia tak semestinya kena borak... ahaahah.. lawaklar mak aku nie...

ader sekali tu aku cal... aku tanya tgh buat per... selamba jer dia jawab... tak der tgh search kat google nie resepi aper nak masak thari.. wahhhhhhhh.... advance dah mak aku.. nak masak pun google wei.... korang ader????

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014