Wednesday, August 27, 2014

Cyberview Lodge resort and Spa

ok last weekend adalah hari yg penuh dgn segala aktiviti.. dari jumaat sampai ahad... 

meh citer pasal hari jumaat dulu.. hari jumaat ader teambuilding kat cyberjaya... memang request by our big boss tak nak tempat jauh2.. perjalanan paling jauh pun 2 jam jer.. ok senang buat kat cyberjaya.. dokek yo..

sampai sana dlm kul 8.15 mcm tu.. dari KL dlm 30 menetlar.. meh layan gambar jer.. 


meh2 selfie.. abaikan muka aku yg boolat tu... 


ni masa challenge nak buat logo team.. 


tak nak citer pasal aktiviti sgt.. haha.. nak citer pasal bilik... ni bilik aku.. memang syok.. besar giler.. kalau saper2 nak honeymoon memang sesuai sgt tempat nie.. privacy..tapi korang nampak tepi katil tu kan.. aku pagi bangun mamai2 terlanggar tepi katil tu.. lebam+ bengkak kaki aku.. sampai harini dah seminggu pun still tak ilang lagi lebam kaki aku.. huhu.. orang tak biasa katil kayu.. selalu divan jer.. padan muka aku.. 
bilik ni punyalar romantik sampai kawan aku yg si zana tu x nak tido sebelah aku.. hahah. dia tido kat atas extra bed.. takut ternodalar tewwwww... hahah..bengong minah tu.. 


ni bilik air aku.. memang syok berendam dlm tu...


ni bilik kawan aku.. dia ader mcm2 bilik.. kawan aku dapat suite.. gilerlar besar.. ader meja makan, ruang tamu.. ader bar kitchen.. ader bilik wardrobe.. n paling bestttttttttttttt sekaliiiiiiiiiii...



jakuzzzziiiiiiiiiiii... wah.. best giler wei.. tepi2 tu semua cermin.. kalau rasa confident terlebih bolehlar bukak cermin kasi orang tgk ko mandi.. kekhekh..


tak dpat duduk suite pun takperlar..  tompang ambik gambar cukuplar... 


ni bilik kawan aku sorang lagi.. bilik dia modern.. memang cantik.. kawan aku yg baju itam nie posing konon tgh minum air.. kononnnnnnnnnn...


abaikan model2 yg atas katil tu.. haha.. 
ni katil utk bilik modern.. memang best sgt.. tapi bilik dia kecik skit.. but still best.. aku suka jer.. sebab di buat separator between cermin makeup n baju dgn tempat tido.. besttttttttttt... 


ni masa malam dinner.. sebabkan hari tu adalah mourning day.. so semua pakai itam jer.. 
yg paling best bila datang sini aku tak tau pun nak kena dress up bagai.. aku pakai t-shirt badminton itam jer.. hahah.. sempoi habis.. dinner yg paling sempoi sekali aku penah pegi.. n yg penting mata tak boleh nak bukak dah.. sebab penat giler.. dahlar esok tu aku ader game ... maybank game.. 



ni gambar kat lobby.. dia memang alar2 konsep melayu aslilar tempat nie.. mengekalkan ciri2 melayu asli.. kalau korang memang intention nak relax... tempat nie memang tepat..  serius best.. 

food pun not bad.. oklar.. 

yg tak bestnya lobby ker bilik jauh skit.. kena naik buggy.. 


masa teambuilding.. budak2 ni ader jugak buat ice bucket challenge.. betul ker aku eja.. haha.. aku tak tgk pun sebab dah tak larat.. badan memang bau mcm haper tah.. ketiak semua dah melekit2.. yg aku tau nak balik mandi+ tido... giler penat wei.. korang bucketlar 3-4 kerat jer.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014