Tuesday, February 19, 2013

aku pelat..

aku dgr dlm keta tadi lagu aku pelat.. pelat pun boleh jadi tajuk lagukan.. senang jer nak carik tajuk lagu.. tapi nie bukan nak ckp pasal lagu tu... nak citer pasal anak aku yg pelat..

pelat dia kadang2 aku tak boleh handle... kadang2 tak boleh nak paham aper dia cakap. aku iyerkan jer.. kehkeh..

contoh2 ayat pelat dia.. kalau menyanyi lagu untuk dia sleeq n najwa latif tu.. kemain lagi.. puatkan radio.. puatkan radio.. andaaaaaaaaaaa.........

kalau lagu anak kampung plak.. aku anak ampung.. awak alan2.. apak unya.. amboi nyanyi.. konfident jer.. tak aper2 dia sebut ikut suka...

kalau dlm keta plak.. kalau nak suruh aku tukar dari CD ke USB.. kena tekan source.. dia plak cakap.. mummy tekan koh tekan koh.. kekekeke.. Koh = source..

kalau nak minum sup.. dia kata pop..

kalau tanya nak somewhere(tak kisahlar mana2, shopping complex ker kedai ker).. mesti dia tanya.. ader pak anyim tak? ok pak anyim = tempat main = tempat game..

pastu disebabkan dia slalu tgk daddy dia main game robot lawan2.. dia bahasakan diri dia robot putih.. daddy dia robot hitam.. so kalau dia nak panggil daddy dia..especially kat daddy dia kat bawah.. dia akan panggil.. obot tam.. oo obot tam.. obot teh kat atas.. hahah.. tu dulu.. 

skang nie dia slalu tgk kat youtube citer pada zaman dahulu... kalau tak silap aku ader kat tv al hijrah n 611 rasanya.. citer tauladan.. so yg pandai tu kan kancil.. so skang nie dia bahasakan diri dia kancil.. daddy dia rimau.. wkakakak.. aku nak gelak.. nenek dia gajah.. acu dia lion.. heheh..

dialog dia semalam... aku suruh dia pijak2 blakang aku.. dia cakap.. mau.. tolong pegang ancil.. ancil nak ijak akang bot pink..wahh.. bila pulaklar aku jadi robot pink... 

tadi aku suruh dia kencing.. sbab skang nie siang dia tak pakai pampers dah.. aku cakp jom yaz kencing.. dia cakap aper kat aku.. nie ukan yaz.. ni ancil.. pastu siap buat dialog lagi onbehalf aku.. eh mummy ingat yaz tadi upanya ancil.. amboi.. siap buat dialog lagi utk aku... dah kencing.. dia kata kat daddy dia.. mau.. tolong akaikan ancil uar.. hahhaha... 

budak sorang nie memang pengaruh youtube... tapi kalau melalak.. tetiba.. dadddyyyyy.... iyaz nak daddyyy.... dasar anak daddy... 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014