Thursday, February 14, 2013

Perasaan pakai Premium Beutiful

baru sempat nak bagitau perkembangan pakai PB ni.. harini lebih kurang sebulan lebih aku dah pakai PB.. harini for waist nipper aku dah pakai cangkuk yg ketiga.. gembira.. long bra dah pakai cangkuk yg ke dua.. 

ni aku letak testimoni from kawan aku sendiri yg pakai.. sebab kalau aku punya perasaan jer..  ader plak yg kata aku syok sendiri.. nanti ader orang tak braper nak percaya sebab iyerlar aku kan jual PB.. so mesti ader yg kata aku ni promote PB sebab aku jual.. 

tp start dgn aku punya testi dulu.. hehehe


ni gambar aku sebelum n selepas.. sebelah kiri tu sebelum pakai PB.. belah kanan tu selepas.. 

aku crop gambar tu.. sebab aku pakai selipar jepun besar kawan aku.. pastu muka tak semenggah.. wakakak.. 

then testi dari kawan aku sendiri.. yg berlawan2 naik badan dgn aku.. kehkeh..

ni lepas dia pakai 2 minggu.. dia terus bagi +ve komen.. kawan aku nie sebelum kawin n bersalin kurus kelengking jer.. tapi lepas kawin.. badan naik.. 



lepas sebulan dia pakai PB..


kalau pakai PB ni memang paling obies giler perubahan bahagian perut n peha.. tu yg aku sendiri rasa... n kawan aku pun ckp benda yg sama..


n one more thing.. automatik kita akan cepat kenyang.. really2 help..

so tunggu aper lagi.. jom kurus sekaligus tingkatkan tahap kesihatan kita dengan Premium Beautiful.. 
contact myself : 019-2684504 for further inquires.. 

nanti aku bagitau akan update lagi perkembangan terkini.. cewah.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014