Friday, April 26, 2013

Bandung: Day 4

aku punya post lompat2.. kejap bandung kejap renovation.. nasiblar eh..korang redha jerlar baca... mana yg sempat aku nak update dulular eh..

day 4 tu dah nak balik dah.. aku punya flight petang kul 3.45 waktu bandung.. so pagi tu sempat lagi pegi ke Nike factory outlet.. pegi naik teksi jer.. 







ni dlm dia.. besar jugak.. tapi kasutlar yg banyak.. price dia mungkin sama dgn kat malaysia.. tapi kat sini lagi byk pilihan.. n yg paling penting.. banyakkkkkkk saiz 11 and 12.. so naim yg paling happy sebab ader byk saiz dia.. slalu kat malaysia kebanyakannya saiz 10 jer.. 

lengang jer kat sini ..orang tak pegi mungkin sebab harga dia sama jer mcm kat tempat lain.. 


budak tgh belek muka kat depan cermin..



naim tgh try kasut.. 


so dapat beli sepasang kasut kat sini.. aku yilek.. tak berminat.. 

budak korea..

masa nak balik hotel tu.. sempat lagi singah balik kat cascade.. aku beli lg  baju kat sana.. ahaha.. aderlar dlm 3-4 helai aku sempat rembat.. pastu jalan kaki balik hotel.. dekat jer cascade dgn hotel.. 


ni masa tunggu transport hotel anta ke airport... dah settle check out..


:D 


aku rasa semua orang tau kot pasal nie.. kalau pegi indon memang kena tax masa nak balik.. per head.. kalau kat bandung tax mcm kat bawah nie..


75 ribu(RM24).. satu kepala.. yg kecik pun kena jugak tau.. so aku kena bayar 75 ribu x 3 person..

kalau balik dari jakarta lagi mahal.. tax dia 150 ribu kalau tak silap... 



ready nak fly...


dah naik atas kapal terbang dah..


kencangkan sabuk pengaman anda... kita akan berlepas sebentar lagi.. eheh..


pelampung ader bawah kursi anda.. bukan ayat kursi k.. kerusi... baca elok.. tapi kalau sepanjang perjalanan boleh baca ayat kursi pun bagus.. 


ilang mata si kecik ni kalau senyum.. 


firaz sibuk nak tgk luar.. 


budak ni memang tak ader perasaan.. aku sebelum pegi bandung main cuak lagi.. takutlar dia mengamuk kalau naik flight.. sebab firaz naik flight masa dia umur setahun 2 bulan.. masa tu dia tak tau paper lagi.. n dekat jer.. flight dlm sejam mcm tu jer.. pegi singapore.. ni 2 jam lebih.. kot mengamuk dlm flight masak aku.. tapi masa pegi n balik.. naik jer flight tak sampai setengah jam dah tido.. sampai dah landed pun kejut2 tak nak bangun.. ini budak ar. tada perasaan punya yo... habis entry bandung.. yeah... alhamdulillah semuanya selamat n lancar.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014