Friday, September 6, 2013

Stressnya..

Live dari dlm tren.. lama dah x update dari dlm trenkan?? Sbbnya asyiklar berdiri jer skang ni.. sakit blakang menjadi2 plak skang ni.. hari2 mkn ubat jer.. bilalar nak mintak 2nd opinion ni? Hmm.. ok dah melalut2 plak ni..
Ada story dlm tren.. aku tgk budak sebelah aku dok baca buku.. mungkin ambik medic.. kusyuk membaca.. tetiba budak sebelah dia.. lelaki chinese jugak.. tetiba tegur budak sebelah aku ni.. r u study at taylorsssssss collage... so dia pun discusslar.. im ur senior mcm tular.. x paham sgt... then minah ni ckp stresslar blajar.. then story2 skit..  abis dioarg borak2 tu.. minah tu sambung study sambil ketuk2 jari dia kat buku dia.. mcm try nak ingatkan.. mamat sebelah dia pun terus bukak beg ambik buku study.. OMG... takut aku budak2 pandai ni..
diaorg study.. aku???? Aku kat sebelah gigih jugak.. gigih abiskan ni.....

,?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




Bahagianya dah abis belajar... *sambildepakantangan*


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014