Wednesday, August 28, 2013

membongak yo..

aku dapat email nie pagi tadi.. sekali dua masuk.. satu dari airasia kononnya.. satu lagi dari samsung kononnya.. 

tgk aku menang 300K tau.. ko hado??


email yg airasia ni nampak na membongak eh.. ko tgklar bahasa pun tunggang langgang.. pastu ader plak lembaga permainan and dunia akta loteri.. puiii.. pastu yg paling tak boleh blah airsia2013@my0511.com.. bukan sepatutnya @airasia ker? hmm...


ni plak dari samsung kononnya.. ni pun aku menang 300K jugak.. kalau combine dua2 nie aku dah ader 600K tau.. pakcik kayo.. pakcik kayo... data yg dia mintak memang klakar.. mcm budak sekolah mintak biodata.. "seks:".. baik mintak ASL jer.. mcm zaman sekolah rendah ASL please? cewah... saper2 yg sebaya2 aku mesti tau ASL tu aper..

saper2 yg ada terima email mcm nie.. jgnlar percaya k..  aku dah email kat airasia pasal email ni.. tunggu aper airasia reply nanti..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014