Thursday, November 14, 2013

Pantang letak kepala..

ni aku sajer nak citer.. sebabnya tetiba teringat zaman2 bercinta dulu.. *malu i uolls*... puii..

korang mesti biasakan masa bercinta bergayut lama2kan? aku masa bercinta bergayut jugak lama2.. tapi... tapi....tapiiiiiiiiiiii...  bila cakap lama2.. masa tgh borak2 tu kan tetiba dgr orang berdengkur kat dlm hp.. hoiii.. orang bercakap ko boleh tido plak.. bukan sekali dua eh.. byk kali.. mula2 tu merajuk jugak.. tapi lama2 arghh letak jer tipon aku terus tido.. maleh nak layan.. 

naim memang kalau letak jer kepala dia akan tido.. kalau tak baring tak per.. tapi kalau baring jer mesti lelap.. skang nie anak dia plak.. tgh tgk ipad dgn anak.. tetiba tertido.. mesti anak dia jerit.. Dadddyyyyy...

aku gelak jer sebabnya masa aku nak jerit dah lepas.. skang nie anak dia plak yg jerit kat dia..

sama jugak kalau dia tgh tgk website ESPN kat hp.. tgh tgk tetiba berdengkur.. OMG.. ader sekali tu.. aku tgk jer dia tido tapi dia tak perasan.. tangan ni pegang handphone lagi.. kali pertama tersedar.. layan balik replay bola tu.. pastu terlelap balik.. pastu aku tgk tangan dia mcm dah nak terlepas dah.. memang sah.. dia tersedar jer.. tercampak hp dia kat lantai... kelam kabut dia bangun ambik hp dia... aku gelak pastu aku tido.. buat lagi.. orang dah cakap byk kali pakai cover hp kalau dah tau hp tu slalu jatuh.. degil.. hambik ko..  kalau tak rasa tak tau.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014