Tuesday, November 12, 2013

Love Your Parents

sajer nak share dgn korang quote nie.. 


bila baca ni buat aku terdetik masa nak jaga ibu haritu... boleh ker aku jaga ibu.. cukup sabar ker aku nak jaga ibu.. 

dalam hati ni tetiba rasa takut.. takut kalau2 aku tak cukup sabar.. n ibu kecik hati.. ya allah ko jauhkanlar..

dlm hati asyik cakap mampu ker aku.. ker ni ujian yg tuhan nak bagi kat aku.. selama ni ibu sihat jer... tak penah sakit2.. semua dlm keadaan happy... kalau keadaan susah mcm maner? boleh ker anak2 jaga ibu dgn sabar... 

tetiba aku teringat kakak ipar aku cakap dgn MIL aku bila MIL aku cakap.. kalau boleh dia tak nak susahkan anak2. SIL aku cakap.. nilar masa anak2 nak berkhidmat utk mak.. tuhan tu bagi anak2 peluang nak balas balik jasa mak kita kat kita.. 

semoga kita semua menjadi anak yg baik utk parent kita.. amin..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014