Monday, March 9, 2015

perubahan hormon...

alhamdullillah im getting better.. not really ok.. but getting better.. still tak lalu makan.. still muntah+ pening.. tapi makin kurang.. 

bila tanya pendapat kakak ipar aku.. dia kata sebab perubahan hormon.. awal 3 bulan nie memang perubahan hormon kita akan bertukar mendadak.. tu yg datang semua alahan tu.. 

seriusly.. aku jeles bila tgk orang lain boleh makan dgn sedapnyer.. tapi aku tak boleh nak rasa nikmat makan... aku makan hanya utk tak lapar jer.. sebab bila perut lapar akan start angin.. then start pening n mual semua.. tapiiiii tak boleh makan byk.. so aku akan makan kerap... 

mcm2 try n error aku buat.. but still tak boleh nak cover 100% aku punya alahan... bilasampai petang lagi worst.. sampai malam.. lagilar.. tuhan jer yg tau aper yg aku rasa... 

lagi satu yg buat aku buntu.. lidah aku ni akan rasa mcm masam or pahit bila minum/makan benda2 yg manis.. ni pun akan membuatkan aku rasa loya n nak muntah... 

doakan aku cepat2 lega dari alahan2 nie.. kawan2 aku pesan.. ni utk sesuatu yg baik.. insha allah.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014