Monday, April 20, 2015

Firaz tido sendiri...

ni cerita last week.. sajer nak post so then bila aku baca balik blog aku lagi 2-3 tahun so aku akan ingat bila firaz start tido sendiri.. hehe..

firaz start tido sendiri on last monday.. 13/4/2015.. kira dah almost 1 week dia tido sendiri.. bukan tido bilik sebelah.. tido tepi jer.. naim angkat tilam super single dari bilik sebelah bawak masuk bilik aku.. 

sebab aper asingkan tempat tido??? sebab dia dah 5 tahun.. lagi 2 tahun dah nak masuk darjah satu dah.. so dah kena belajar tido sendiri.. tahun depan 6yo target nak suruh dia tido sendiri kat bilik dia.. 

tapiii sebab lagi penting adalah... firaz kalau tido suka letak kaki dia atas badan orang.. so skang nie perut aku dah besar.. worried dia hempap kaki dia atas perut aku.. so sebelum jadi aper2 baik asingkan dia dulu.. 

dia ok ker x?? hmm.. aku start cerita dia kena tido sorang 1 week before aku betul2 asingkan dia.. sebabnyer firaz memang mcm tu.. ko kena bgtau kenaper kena tido sorang.. bagusnyer tido sorang.. biasalar kenalar puji2 skitkan.. pastu relatekan dgn cousin dia yg dah tido sendiri.. so bila nampak dia mcm dah ok jer aku pun start tidokan dia bawah..

tapiiii.. 1st nite tido bawah.. daddy dia yg tak boleh tido.. haha.. angau hokey.. dia yg turun carik anak dia.. sebab 2 orang nie kalau tido memang suka perpeluk2.. bila firaz dah lena.. baru naim naik atas tido.. kul 3 pagi si anak plak yg bangun. carik telinga daddy dia.. oh lupa nak bagitau.. firaz memang ader tabiat suka main telinga daddy dia.. tak kira masa.. ader jer daddy dia sebelah mesti nak main telinga..

kul 3 pagi bangun cakap "daddy.. nak telinga.. tp abg ok tido bawah nie.." hahaha.. dapat main telinga daddy dia sekejap pastu sambung tido balik..soo cute..  firaz.. firaz....

gambar bawah nie masa aku tgh siap2 nak pegi kerja.. 


daddy dia tak ader kerja.. dok tgk anak dia tido sambil sengih2.. 

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014