Wednesday, September 22, 2010

happy annivesary..

Baru cal ibu tadi.. tanya dia buat per.. dia kata kat dlm keta nak pegi Bahau... dari umah ibu aku tu nak pegi Bahau aderlar dlm 40 minit kot.. tular pekan yg paling dekat skali kalau nak beli paper.. nak pegi makan Pizza Hut katanya.. nak celabrate Annivesary yg ke-35.. wah.. romantik lagi ibu n ayah aku nie..



Ibu n ayah aku nie memang romantik.. kalau kitaorang pegi jalan2 kat mana2 pun.. memang diorang slalu pimpin tangan.. tapi yg slalu buat onar.. cucu2 dia.. baru jer orang tua tu nak jalan berdua2.. mulalar cucu datang serbu.. nak jalan dgn atuk n nenek.. ehehehe...



Anyway, lunch nanti aku nak pegi dating dgn naim kat The Weld.. 1st time makan sama since kitaorang keja n kawin.. tak penah lagi waktu ofis hour pegi makan sama2.. eheheh..



lepas lunch kalau ader any update nanti aku post kat sini k.. ehehe... daaaa.....

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014