Tuesday, September 21, 2010

makan2 kat umah mama...

Hari ahad lepas ader buat makan2 kat umah mak mertua aku.. pagi2 lagi mak mertua aku dah cal suruh datang tolong kopekkan(betulker aku eja nie) kerang.. cepat2 siap2.. tapi tgh2 siap tu.. ader orang sabotaj plak...




<>




<>




<>




<>




<>




<>




<>




<>







si kecik nie dah tertido kat depan hall.. kenalar tunggu dia bangun dulu baru bleh pegi umah mama...

nenek dia pesan suruh bawak baju melayu.. sebab nanti nak pakaikan dia baju melayu.. so sempatlar iron dulu baju melayu si kecik sorang nie..

sampai2 jer kat umah mama lepas si kecik nie bangun.. kerang pun dah abis kopek... ehehe...

nie gambar2 firaz kat umah Nek Ma dia.. aku tak sempat nak posing sama.. sebab ramai orang.. nanti orang kata mak dia plak lebih2.. so aku maintain jer duduk kat atas kerusi.. eheh..



nie gambar firaz dgn irfan anak Kak Pa... akak naim tapi mak lain.. irfan nie memang suka budak2 kecik.. sebab tu mana ader firaz disitu ader irfan.. ehehe..


nie anak2 kak Pa.. dah boring agaknya anak2 kak Pa nie tgk mak bapak diorang borak kat depan tak abis2.. so, masing2 dok pakat main computer.. main game.. eheheh..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014