Wednesday, September 15, 2010

Sedihnya...

Tgh IM2 dgn kak ton n dzu.. tetiba tersyahdu plak.. ahhahah.. nangis sorang2 depan PC... terbukak citer pasal Cik Yasmin nak resign.. aku dah tak bleh nak tahan dah.. since dia cakap dia nak tender resign aritu.. aku tak cakap aper2.. komen pun tak.. tapi 2 hari lepas aku ader IM dia.. tanya dia dah habis pk ker nak resign.. dia cakap "YUP"..


Utk pengetahuan korang.. dia yg bawak aku masuk sini.. aku rasa kalau orang lain yg interview aku masa aku mintak keja dgn maybank dulu mesti tak ambik dah aku keja kat sini.. entah aper2 aku jawab.. sampai karam singh walia pun masuk dlm presentation aku.. ahahah..Dia jugak yg byk guide aku n ajar aku pasal keja..
Tetiba dia nak resign.. dah tak ader lagi dah bos yg nak back up staff dia.. dia akan back up kalau kitaorang kena hentam dgn other bosses.. as long as u r her staf.. dia akan back up..

But now...
tak ader saper lagi dah nak back up.. nak guide kita.. to all my collegue, especially dzu n zana we still need to continue our journey..







No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014