Tuesday, September 21, 2010

gambar pegi jalan2 kat KLCC...

Ari jumaat lepas aku pegi KLCC lepas keja.. tapi balik umah dulu ambik si kecik tu.. jumpa abang n parent aku kat sana..sajer jalan2.. abang aku nak pegi Isetan.. dia dapat voucher I Setan.. tapi pegi2 sana sale dah abis.. gelakkan abang aku.. ahahah... so jalan2 jerlar.. tapi abang aku sempat jugaklar beli Tshirt hush puppies walaupun tak ader sale..tu pun sebab baju tu sebijik mcm baju anak2 dia yg beli masa raya haritu.. borialar anak beranak.. nasib baik kak idah tak beli jugak.. ehehe..

Kitaorang sampai jer nak ambik si kecik nie.. Nek ma dia dah siapkan dah si kecik nie.. sebab sebelum tu naim cal bagitau nak pegi KLCC.. Nenek dia yg menyorok kat blakang tu.. eheh..

dlm gambar nie orang lain plak yg naik stoller tu.. sebab si akeef nie dah penat berjalan.. n firaz pun tak nak duduk dlm tu.. so tukarlar penumpang.. huhu..

nampak tak si kecik tenung patung nie .. pantang nampak patung.. abis semua dia nak cakap.. siap jerit2 lagi.. latihan vokal..

topi yg firaz pakai nie... daddy dia pakaikan.. tak beli pun.. nak kluar tu dia letak balik..


tergelak2 si kecik nie bila daddy dia agah2 dia.. tapi bila ketawa tu hilang mata..

gusi dah start gatal.. kat umah dah ader 2 teether.. tapi tu dia mcm tak bleh nak pegang sgt.. so belikan lar teether nie kat Parkson.. avent nyer.. ingat braper jer.. sekali bayar hambik ko RM35 hengget.. telan air liur jerlar..


Malam tu makan kat madam kwan.. abang aku nak makan kat tempat yg cool.. sebab bawak budak2.. demand siut mamat nie.. so pegilar makan kat tempat nie..


Abang, ibu n ayah aku tgk pilih menu.. gelap plak dalam nie.. ambik gambar mcm tak nampak jer..

bapa mithali.. susukan anak dia.. orang nak makan.. si kecik ni pun nak susu jugak..
nie mak aku n ayah aku.. ambik gambar kat park KLCC.. dia jarang pegi KLCC.. kena tunggu abang aku bawak baru dia bleh pegi.. sebab dia tak tau jalan.. abang aku plak ader mood.. kalau mood dia baik dia rajinlar nak datang kl.. slalunya tak datanglar.. pegi alamanda jer.. pastu aku rasa nie 1st time ibu n ayah aku pegi KLCC waktu malam..
nampak tak budak sornag nie.. atuk ayah n nenek ibu nak ambik gambar berdua pun tak bleh.. menyelit jer budak sorang nie..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014