Thursday, February 10, 2011

Chili's...

Aku rasa perasaan makan semakin meluap2 sekarang nie.. baju semua dah ketat.. puasa pun tak sebab kemalasan pada tahap tertinggi skang nie.. huhu...

On last monday we went to Shangri -La.. n yesterday.. 1 more time.. we went to Chili's.. adoi.. selera masing2 memang tak hengat punya.. ahahah..
Yesterday pegi makan kat Chili's Bangsar Shopping Centre.. tak nak pegi kat KLCC sebab ramai orang.. tapi ader insiden masa nak pegi nie.. ehehe..
Pagi tu kebetulan Power trap kat ofis aku.. so aku tak bleh nak bukak IM.. the utk menghilangkan boring n stress sebab PC tak bleh on.. aku ikut zana pegi Credit Card Dept.. masa kat sana .. around 11.30a.m.. tiba2 Kak eda cal ajak pegi Chili's.. so my answer .. aku ok jer.. tapi mungkin masa tu aku tak beraper dgr aper kak eda cakap lagi sebab masa tu tgh discuss dgn budak CC and Zana.. mungkin ader benda yg kak eda cakap aku tak dgr.. Masa balik tu aku IM dgn Na sebab PC semua dah ok.. na suruh aku turun jer sebab masa tu pun dah pukul braper dah.. dgn secepat kilat aku turun bawah..
Yg pegi, aku,Na, Farah , Kak eda and Dayah.. muka2 standard bila nak makan makanan orang kaya.. ahaha...
So tunggu kat depan ATM mcm biasa.. bila semua dah ader.. tetiba semua orang nak ikut escalator nak turun basement.. aku sorang jer menonong jalan nak pegi tahan teksi.. aku tanya diorang.. " bukan tunggu teksi kat depan tu ker".. tetiba semua gelak besar.. mesti masa tu diaorang rasa nak pelangkung jer kepala aku.. ahahah...
Sebenarnya.. masa kak eda cal tu.. dia ader cakap suruh aku bawak keta.. tapi sumpah aku memang tak dgr... ahahaha.. sorry yer kawan2.. aku memang tak dgr.. so turun tu aku memang tak bawak kunci keta.. end up pegi naik teksi jer.. sorry banyak2 wei.. sumpah aku tak dgr.. ahahah.. lawak2...
Sampai sana.. Nie yg kitaorang order...
Suspek Pertama: Nahar
Menu: Triple Play

Suspek Kedua: Dayah
Menu: Flame -Grilled Ribeye

Suspek Ketiga: Farah
Menu: Salad Caesar + Fries

Suspek Keempat: Kak Eda
Menu: Triple Play + Fajita Quesadillas

Suspek Terakhir: Aku
Menu: Crispy Honey -Chipotle Chicken Crispers

Kak eda dgn muka nikmat tak terkata makan triple play...


muka aku tu dah bertambah tembam dah... tak taular bila nak surutnya.. selera besar.. hai.. tak bleh jadi nie..

Baru perasan muka farah tak ader.. ko pandai sorok eh Farah..


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014