Thursday, February 24, 2011

Handphone Touch Screen??

Malam semalam aku pegi beli HP.. Naim suruh beli handphone.. sebab hp aku memang dah tahap kritikal dah... walaupun asalnya hp aku tu memang bukan touch screen.. tapi skang nie.. tetiba bleh plak touch screen.. aku tak taular aper yg rosak.. tapi kalau ko tekan screen hp buruk aku tu.. mesti dia locked... heheh.. canggih tak canggihnya hp aku.. canggih kan..kan..kan??

kawan2 aku biasalar.. mesti gelakkan aku punya kalau tgk hp aku.. diaorang nie kalau bab gelakkan aku.. memang tak der kesian punya gelak.. sebab aper diaorang nie suka gelakkan aku?? sebab... slalu aku kalau gelakkan diaorang lagi tak ader kesian.... ahahah..


So malam semalam pegilar beli hp.. mula2 ingat nak tgk2 jer.. dlm kepala otak nie asyik pk N8 jer.. (tak nak kalah tu).. ahah.. tapi aku tak belilar N8.. mahal sgtlar.. walaupun orang nak bayarkan.. tapi x beli kot N8.. mahal sgtlar.. sayang nak kluar duit..


selepas ditimbal balik kebaikan dan keburukannya.. dan selepas dipersetujui bersama.. maka.. dgn itu... keputusan telah dibuat.. hari raya puasa jatuh pada... eh.. salah plak.. heheh...


gimik kena lebih.. jeng.. jeng.. jeng.. akhirnya... kini pasti(sambil nanyi)... aku beli?????
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
LAGI.. jgg putus asa...
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
TADAAAAAAAAA.......................


Aku beli C7 jer.. tak jadi beli N8.. sebab dia lebih kurang jer.. cuma N8 camera dia 12mgplxlar.. C7 nie 8mgplx jer.. tapi takper.. tak dapat sama.. similar pun ok..
Thanks D sebab belikan hp nie.. LUV U SOOOO MUCHH.... MUAHHH.. MUAHH..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014