Tuesday, March 1, 2011

I-City..

Last Saturday.. pegi I-City, Shah Alam... sebab orang kata ader Snowalk kat sana.. kebetulan minggu nie Kak Lea n Ibu datang KL.. so abang ajak pegi I-City.... lama dah tak berkumpul ramai2.. last sekali masa kat A Famosa tullar.. pastu nie baru nak berkumpul balik... Sampai sana.. parking jer kena bayar 10 hengget.. masuk I-City tu free..

Turun jer dari parking.. this is d 1st view.. terus jer nampak pokok krimas nie.. tak taular dia memang tak cabut since krismas aritu sebab nak jimat budget tunggu sampai krismas tahun nie baru nak cabut ker atau memang trademark I-City.. tu aku tak sure.. tapi memang kalau sampai tu memang nampak pokok nie dulular..

Nie masa jalan2 .. penuh dgn lampu..

Nie view depan Snowalk..

nie kat kaunter tiket snowalk tu.. purpose ambik gambar nie??? tak tau....


Firaz excited giler tgk lampu2 tu semua.. tgk.. abis semua dia nak capai.. nasib baik daddy dia tinggi..kalau dgn aku.. harapanlar dia nak dapat pegang lampu tu semua.. ahahah..

nie muka anak2 buah aku yg excited nak masuk snowalk.. orang negeri sembilan cakap "jobo"..


Nie semua gambar2 masa kat dlm Snowalk tu.. tak dapat pegi "obersea".. masuk dlm nie pun jadilar.. dia punya pintu masuk tu pun mcm pintu freezer.. haha.. ko nak rasa sejuk mcm saljikan.. ambik ko.. masuk dlm freezer besar tu.. eheh..



Sejuk kat dlm tu.. about 5 degrees.. tgk kak idah dah berkelubung dah... x tahan sejuk.. iyerlar masing2 masuk mcm nak pegi shopping complex.. dgn pakai seliparnya.. x pakai stokin.. ambik ko mengeletar.. korang ingat korang ader ilmu kebal... huhu...

Ibu n Ayah..


Loving couple.. ko sedap2 peluk eh kak lea.. lupa anak2 ko.. dah berlari merata dah diaorang masa nie.. ahahah.. takper2 kita kasi can..



Budak2 nielar yg paling happy sekali.. sampai tak nak kluar..


Eiman dah mcm penguin dah aku tgk.. eheh.. comel....



Nie muka firaz kena selubung.. mata sampai dah tak nampak dah...



Daddy dukung firaz.. aku pelik jugak tgk firaz.. dia senyap jer.. tak sure dia pelik ker takut ker.. tapi dia memang senyap jer masa masuk tu..



nie view kat dlm snowalk tu..

Mummy ambik gambar dgn Firaz depan penguin..


Bulu2 tu kacau jer muka aku.. masa ambik gambar nie sebenarnya aku dok betulkan bulu tu jer.. tutup muka aku.. aku pusing jer skit kena bulu2 tu.. tapi utk ambik gambar.. aku tetap maintain.. ahaha...

The whole Family.. tapi sorang lagi tak ade.. abang edey.. sebab dia yg ambik gambar nie.. sorry jer abang edey..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014