Friday, March 25, 2011

Makan dan makan..

Hmm.. minggu nie penuh dgn Makan2.. hari rabu kak rab belanja makan Pappa John.. aku tak tau sebab per kak rab blanja makan.. haahlar.. terlupa nak tanya sebab per dia belanja makan.. serius aku tak tau.. aku tau makan jer.. ehehe...

Petang tu plak kak ton belanja minum petang.. nie sebab anak dia si herry dapat straight A dalam SPM... giler teror... cayalar herry.. kak ton senyum sampai telinga... saper tak bangga weib kalau anak lulus cermerlang.... aku plak yg terharu... huhu...

tapi nak citer skit.. sebelum nak dapat result hari tu.. aku cal kak ton.. dia cakap.. " aku dah tak tentu arah dah nie.. dah byk kali pegi balik toilet.. si herry nie tak telipon2 aku.. aku nie nak buat graf pun tak tau nak tekan yg mana dah.."ahahahh.. aku cakap.. tak payahlar kak ton buat keja arini.. kang naik plak graf NPL kang..

sekali anak dia cal.. dlm kul 10 lebih kot.. dia ingat anak dia dah kat sekolah nak ambik result.. sekali anak dia cal.. tanya mcm maner nak guna smart tag.. ahhaha.. anak dia baru sampai tol nilai.. ehehe.. emak sikit punya excited... sabar kak ton.. sabar..

Pukul 2 lebih mcm tular baru anak dia cal bagitau result.. Dapat semua A.. barular senang hati kak ton.. so aper lagi... terus order kat suria.. buat makan2 petang tu jugak.. eheh.. tapi minum petang nie baru makan ringan tau.. ader lagi lepas tu.. nie aku bagi dulu picture masa minum petang hari rabu tu..

Nielar kak ton.. mak si herry... kemain lagi peace... happy anak dapat good result... eheh...

Ader meehun goreng, n.lemak.. teh tarik.. bubur kacang.. sodap2...

Semua maintain ambik gambar.. dari tepi kiri.. Nahar, kak Niza, kak Yan, Kak Nana and Mak si Herry...

yg peace tu Dzu, sebelah dia tu.. Ramzi.. n tak pandang kamera tu.. Amad( aku jer panggil dia Amad.. orang lain panggil Haris)...

Nie ex-bos aku.. tapi still panggil bos.. dapat jugak aku snap gambar dia.. kalau nak tau.. mamat nie memang susah giler nak ambik gambar.. nampak mcm serius.. tapi loyar buruk bleh tahan.. ader jer dia nak kelentong.. tapi next week dia dah nak retire dah... anyway.. Good Luck Bos.. bila tanya nak buat per lepas nie.. tau dia jawab per.. " aku nak bawak teksi (sambil buat gaya tukar gear)".. tular kalau dah dasar loyar buruk tu loyar buruk jugak... buang karan jer aku tanya..

Sekali lagi, hari nie Lunch kak ton belanja makan Domino's.. cayalar kak ton.. aku tak ambik gambar plak.. terlupa.. sebab dok syok gelak jer.. tapi memang byklar kak ton order...

dah abis citer dah.. tapi nak selit cerita nie skit...aktiviti wajib geng aku lepas makan...

Semua dah mcm pokok tumbang lepas makan.. mana tak sihat2 masing2.. ahaha.. yg baju pink tu dia control jer tu.. slalu dia yg dulu landing.. ahaha... tapi ko tgk mata dia.. dah kuyu dah tu.. ehehe..

Anyway.. Thanks kak ton n Kak Rab sebab blanja minggu nie.. semoga tuhan murahkan rezeki kalian... amin..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014