Friday, March 18, 2011

marah.. ker nak senyum...

Marah ker?? pagi tadi memang marah.. marah kat satu user aku nie..memang aku hangin.. kalau dah Ca ya alif tu memanglar.. geram giler..
nie ayat aku nak kluarkan masa aku nak marah minah tu.. ayat dlm hati.. eheh.. tapi marah nie...

"wei minah.. ko ingat aku hadap sgt ker nak tgk muka ko.. aku turun pun sebab nak suruh bos ko sign aku punya sign off ducument jer tau.. kalau tak, tak hingin aku nak mengadap muka ko..

minah nie memang blur.. bila tanya aper dia buat pun dia tak tau.. pastu feeling mcm dia tu important sgt..

ni dialog aku dgn dia..(cewah.. siap bagi dialog)...

Aku: ******* , this is d document for ***** to sign..

Minah Senget: U just put there, i will go through and explain to my bos..

Aku: I give to u since last friday.. i assume u already read that report...

Minah Senget: i hav a lot of things to do.. not only this.. U get another person to sign off this document 1st, after that u came back for my bos to sign off.. 9 document nie kena ader 7 orang sign, 1 of them tu bos si minah senget nielar..)

Masa nie memang aku nak mencarut dah.. helloo.... ko ingat ko tu saper.. nak kena mengadap muka ko 2-3 kali.. aku memang bengang giler.. ko yg tak kasi bos ko review or discuss ker aper ker yg patut ko buat.. jgn nak suruh aku datang 2-3 kali.. ko ingat aku nie messanger... anta document jer keja aku..

aku pun ader keja lain jugak.. ko ingat aku suka ker tgk muka ko tu.. dahlar aku memang menyampah tgk muka ko.. tambah plak lagi dgn ko punya topi tu.. part nie memang aku tak paham.. kenaperlar kat ofis.. ko pakai skirt pendek, pakai kemeja cantik2.. pastu pakai topi.. alasan.. silau matahari.. aper punya alasan da... memang tak logic..

pada yg baca entry nie .. mintak maaf byk2 kalau ader bahasa aku yg kasar.. sebab aku punya tahap kesabaran memang dah max dah.. minah senget nie memang slalu buat aku hangin..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014