Thursday, April 14, 2011

Bumbu desa..

Malam semalam.. aku, zana, dzu n amad pegi jumpa Cik Yasmin kat KLCC.. sajer jumpa sebab dah lama tak jumpa.. eheh.. so aderlar sesi meluahkan perasaan.. huhu.. luahkan aper.. rahsia k..


so pegi makan kat sini...


BUMBU DESA.. kat 4th Floor, KLCC.. sedap makan kat sini.. bleh rekomenlar tempat nie..


Nie food dia yg kita bleh tgk n pilih sendiri.. so bagitau jer waiter dia.. then dia akan hantarkan..



In term of price.. sini memang tak mahal sgt compare dgn yg lain2 mcm Madam Kwan, Chakri Palace semua tu..


Post aku buat masa skang nie pendek2 jer semua.. sebab aku tak ader masa nak mencurahkan idea2 aku nie.. dia tgh tepu dlm otak.. heheh... nanti once project aku dah jalan.. baru bleh tulis panjang2...

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014