Sunday, April 10, 2011

Firaz Turn 1..

last last Saturday.. firaz cukup setahun.. so aderlar buat makan skit2.. panggil kawan2 rapat n sedara dekat jer...


aku buat kat Shah Alam.. Umah kak kin.. ramai tanya.. naper buat kat shah alam.. jawapannya.. aderlar masalah2 yg tak dapat dielakkan.. ader macam2 benda nak kena pk.. heheh..


ok tak jawapan aku????


Hmmm.. tak ramai sgt yg datang.. sebab aku jemput pun tak ramai.. n ader yg tak dapat datang sebab jauh n ader hal.. takper2 aku paham.. huhu..


Nie gambar masa birthday Firaz aritu..


Thari tu.. aderlar sedara2 dah start datang.. sebab FIL aku ader buat makan thari..


so,kak kin bukak kan kolam utk budak2 nie mandi manda...

Mata dah merah sebab main air... bukan lama pun main air tu.. aderlar dlm 15 minit kot.. anak2 zaman skang nie sensitip semua.. aku dulu.. kena rendam kolam dgn ibu sebab degil sgt ok jer.. huhu..

Mummy terlupa bawak swimming suit firaz.. so pakai jerlar romper tu.. ehehe.. sorrylar mummy terlupalar nak bawak baju firaz.. romper pun ok jugak..



Nie gambar kek Firaz..

Nie masa nyanyi lagu birthday utk Firaz.. Firaz siap tepuk tangan lagi.. sebab dah tranning dgn nenek hari2 kat umah.. nyanyi lagu birthday jer.. firaz tepuk tangan.. eheheh..


Nie masa baca doa.. Pak Ngah Firaz yg bacakan..


Kek Nie dah lar Keras topping dia.. Nak boleh potong lagi.. dgn dukung Firaz lagi.. tambah dia nak main Pisau tu lagi.. seksa aku nak potong kek tu dgn dia.. eheh..

Nie Food kat masa birthday tu... Laksa Penang.. Soto.. Roti jala + kari ayam... teh tarik... chicken wing... kambing bakar...


Nie besan jumpa besan..


Family Na...


Kak eda, Na.. Kak Nana n Farah..


budak kecik nie dukung dgn papa...


Budak dah dapat kaki.. berjalan tak berenti..

Hahhaa.. nie keQaseh Na... rambut tu aku geram.. tercacak jer.. tomeinya Qaseh...


Balik umah on Sunday tu.. Firaz sibuk mengerjakan hadiah2 dia..


Nie antara hadiah2 yg Firaz dapat.. Sorrylar eh.. ambik skit jer gambar.. saper2 yg bagi hadiah tu tapi tak klaur mintak maaf lar byk2.. sebab aku masa nie sakit gigi.. baru lepas buat surgery gigi.. pastu mintak tolong Naim ambikkan.. nie jer gambar2 yg dia ambikkan.. so kalau nak salahkan.. salahkan Naim.. eheheh..



Nie Maklong bagi.. beg tuk travel...



Nie aunty Zana Bagi.. nie aku suka.. tabung + duit kat dlm tu.. creative..



Nie aunty Nana bagi.. firaz kalau main yg nie jer.. mesti geleng2 kan kepala..


]


Nie Kak rab, Kak eda, Na n Farah bagi.. ader lagi baju dia bagi.. (gambar aku cilok kat google.. jgn salahkan aku.. salahkan naim.. ehehe..


Dzu bagi baju jugak.. Kak Niza ader bagi mainan.. pastu ader lar hadiah yg lain2..


Saper2 yg aku tak sebut kat sini mintak maaf byklar k.. jgn kecik hati... aku nak ucapkan terima kasih byk2 kat korang semua..


Eh.. Mummy n Daddy bagi bagi aper eh kat Firaz??? ahaha.. rahsiaaa.. aderlar...


1 comment:

  1. waaa firaz dah pndai jalan lar....happy belated besday boy.....

    ReplyDelete

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014