Friday, April 1, 2011

Dinner...



Last week on tuesday.. vendor belanja dinner kat shangri-La sebab we got the sign off for retails UAT.. huhu.. byk giler problem.. dapat jugak akhirnya sign off UAT.. tahniah kat zana yg bekerja keras utk sign off tu.. dia lead for Retails..


Aku lead utk Wholesale.. takut wei.. baru nak start.. tak taular mcm maner jadi Wholesale report nanti.. mula dah nak melalut citer ... back to the dinner story..


So aku, zana and amad... satu meja dgn vendor from indonesia n india.. bukan 1 malaysia lagi dah.. 1 world dah jadinya.. memang gelak besarlar.. sampai amad citer pun geleng2 kepala.. kurang asam amad.. dia pegi ajuk mamat india tu citer.. memang lawak..





Nie geng dari India.. Prakash n Pani.. mamat Pani nie memang lawaklar.. prakash tu sopan skit..




Tgk dia suruh aku ambik gambar dia tgh action makan.. tapi kalau aku bleh focuslar.. si pani nie dia makan guna dua2 garpu.. ahaha... si prakash nie makan skit jer.. sebab dia tak biasa guna sudu n garpu.. semua nak guna tangan..




Nie ambik sekali lagi.. gambar kasi ader flash.. baru terang.. dia bleh plak action kali kedua makan.. tgk.. siap senyum lagi sambil menyuap.. lawaklar si pani nie..





aku ambik gambar dgn Fajar.. dari Indonesia... hahah.. akhirnya dapat jugak aku ambik gambar dgn si Fajar.. ahhah... (tetiba bertanduk)..




Aku nak ambik gambar kali kedua.. pastu tgk.. si amad tu dgn muka tak bersalah masuk sekali.,. kacau daunlar.. ahahah.. gemuk giler aku.. ehehe.. aku dok kacau2 mamat nie.. sebab memang baik giler.. aku punyalar kata dia hensem.. tapi kawan2 aku semua kata tak ader taste.. ahahah.. semua kata si amad nie yg hensem.. tgk betul2.. amad ker mamat fajar nie yg hensem.. huhu..


(p/s utk suami.-> d.. kalau baca nie.. d tak termasuk tau.. sebab d memang yg paling hensem.. ahahah)..



Nie zana.. bleh tahan minah nie makan malam tu..




Eh.. gambar Fajar lagi???? ahahhaha.. sajer nak kasi kawan2 aku hangin..tgk lagi sekali.. hensem tak??? ahahahah..




tapi yg nie lagi hensem.. sebab gambar fajar ader 2.. so aku upload gambar mamat nie 3 keping.. lagi hensem... ahahah..




nie gambar sebelum kawin tau.. hensem kan???



Nie di pagi raya yg syahdu..bersusah payah ambik gambar sendiri anta kat aku tau.. control senyum lagi.. ehehe..


tapi semua tu tak buat aku rasa dia hensem lagi.. dia nampak lagi hensem..


bila dia

?

? ?

? ?

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Perah santan... ahahah.. hensem tak??? bukan setakat hensem.. macho lagi.. ( giler ayat nak pujuk laki)...



laki aku kena paksa dgn ibu aku.. ibu cakap.."Naim.. ko paling besar.. ko perah.."ahahah... cian laki aku...


No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014