Friday, April 1, 2011

Hadiah Birthday...

Hadiah tahun nie for my hubby...

1)



Hadiah kasut nie dah lama dah bagi.. dari awal bulan lagi.. bagi in advanced... huhu.. aku belikan kasut from Hush Puppies.. maaflar yer.. kasut yg realnya aku lupa nak snap.. so aku search from google.. ni yg the best picture aku bleh dapat.. hehe..


2)



Kek from Cup Cake Chic... sedap kek dia.. aku buat delivery terus kat ofis naim..SURPRISEEE... aku tak tau naper gambar dia jadi mcm nie.. padahal masa nak upload tu ok jer.. bila upload.. dia jadi mcm nie.. so sorrylar eh.. korang telengkanlar kepala sendiri k..
3)


Malam tu pegi makan kat Chili's.. dah lama dah tak makan kat chili's.. tapi si kecik tu membuat onar.. menjerit tak berenti.. so kenalar gilir2 dukung dia bawak kluar.. huhu.. tak dapat nak u suap i.. i suap u.. ahahaha.. nie pun aku search kat google.. sebab tak sempat nak snap gambar.. si kecik dah membuat onar...

tapi yg no: 4 nielar.. yg naim paling suka sekali.. dah lama request.. huhu..
<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

dah penat dah??????


ok2.. nie yg no 4....

TADAAAAA....


AMACAM.. cantik tak????.. senyum meleret naim tgk aku pakai tudung.. dah lama dah dia suruh aku pakai tudung.. tapi bagi hint2 jer.. "mi.. mi cantik kalau pakai tudung".. tapi aku buat2 tak paham jer.. ahhaha.. (jahat giler).. oklar tak balik menderhaka kat suami... so nielar satu lagi hadiah aku bagi kat naim.. so citer aku pakai tudung nie.. nanti ader continue k.. TUNGGU....

Dah abis dah citer aku bagi hadiah kat dia.. tunggu tahun depan punya plak.. huhu..

No comments:

Post a Comment

Elegant Rose - Working In Background

HAKMILIK Fazila Shuhaimi
Designed by UMIESUEstudio 2014